Advania laajentaa toimintojaan Suomeen

Pohjoismainen IT-palvelutarjoaja Advania on ostanut suomalaisen Vintorin, joka on erikoistunut asiakaspalvelun digitalisointiratkaisuihin. Osto vahvistaa Advanian asemaa Pohjoismaissa ja laajentaa yrityksen toiminnan Suomen markkinoille.

Vintorin toimitusjohtaja Sami Grönberg

Vintorissa työskentelee 20 tietotekniikan ja -liikenteen ammattilaista ja yritys tarjoaa palveluja asiakkailleen yli 25 maassa. Asiakkaina on mm. kansainvälisiä yrityksiä kuten Adidas, Fazer, Kemira, Kone, Konecranes ja Securitas.

Advania laajentaa kaupan myötä toimintansa Suomeen ja hakee kasvua tarjoamalla laajan valikoiman IT palveluja ja ratkaisuja myös Suomen markkinoille.

Vintor tarjoaa asiakkailleen monikanavaisia asiakaspalveluratkaisuja sekä niihin liittyviä viestintä- ja verkkoratkaisuja jotka mahdollistavat tehokkaan viestinnän loppukäyttäjien, kuten asiakkaiden, työntekijöiden ja kumppanien kanssa käyttämällä erilaisia kanavia kuten sosiaalinen media, web-chat ja sähköposti.

Kauppa vahvistaa Advanian tuotetarjontaa asiakaspalveluratkaisuissa.

"Ostamalla Vintorin otamme ensimmäiset askeleet Suomen markkinoille ja siten luomme perustan tulevalle kasvulle tällä markkina-alueella. Toimintamme laajenee nyt kaikkiin Pohjoismaihin mikä edelleen vahvistaa asemaamme pohjoismaisena IT-palvelutarjoajana. Vintorin erikoisosaaminen vahvistaa edelleen Advaniaa," sanoo Advanian toimitusjohtaja Mikael Noaksson

Advanian toimitusjohtaja Mikael Noaksson

"Me näemme valtavasti mahdollisuuksia sulautumisessa Advaniaan. Vintor tulee hyötymään Advanian koosta ja vahvuuksista jatkuvasti kovenevassa kilpailussa asiakaspalvelun digitalisoinnin alueella. Odotamme myös innolla pääsevämme osaksi vahvaa yritystä, joka tarjoaa laajan valikoiman IT-palveluja," sanoo Vintorin toimitusjohtaja Sami Grönberg.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Advanian toimitusjohtaja Mikael Noakssoniin Puh: +46 761400080 E-mail: Mikael.Noaksson@advania.com