Affecto sai SAP:n kumppanipalkinnon analytiikassa

Affecto sai SAP:n EMEA-alueen vuoden 2014 kumppanipalkinnon analytiikan luokassa. SAP myöntää palkinnon menestyvimmille kumppaneilleen Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan (EMEA) sekä Keski- ja Itä-Euroopan (MEE) alueilla. Nämä kumppanit ovat edistäneet merkittävästi SAP:n myyntiä ja myynninedistämistä.

“SAP:lta saamamme palkinto osoittaa, että jatkuvat investointimme SAP-analytiikkaan ovat kannattaneet. Voiton taustalla ei ole ainoastaan lisenssimyyntimme vuonna 2013, vaan myös suuri aktiivisuutemme asiakkaiden kanssa ja kampanjamme Pohjoismaissa”, sanoo Affecton johtaja Henri Engström.

SAP:n laajasta kumppanikannasta eri luokkien voittajat valitsi ohjausryhmä, jossa oli SAP:n edustajia sekä alueellisesta että globaalista organisaatiosta. Voittajien valintaan vaikutti useita eri perusteita, kuten myynti ja muut saavutukset. Palkintoja jaettiin useissa eri luokissa, joita olivat esimerkiksi kokonaismyynti, innovointi, teknologia ja palvelut.

”SAP onnittelee Affectoa vuoden 2014 kumppanipalkinnosta analytiikassa. Yhtiö on kunnostautunut SAP-kumppanuudessaan, lisännyt SAP-sovellusten arvoa ja kehittänyt palveluja yhteisille asiakkaille”, sanoo Luis Murguia, SAP:n liiketoiminta- ja kumppanuusjohtaja EMEA-alueella.

”Palkinnot korostavat SAP:n kumppaniekosysteemin etuja. Kumppanit auttavat meitä laajentamaan vaikutusmahdollisuuksiamme ja tukemaan asiakkaitamme menestyksen tavoittelussa.”

Affectolla on yli 15 vuoden kokemus BusinessObjects-sovelluksesta ja SAP-analytiikasta Pohjoismaissa ja Baltiassa 150 asiakkaan kanssa. Affecton 200 SAP BI -asiantuntijaa hallitsevat ratkaisut teknisesti ja tuntevat toteutusten parhaat käytänteet. Vuosien käytännön kokemus ja läheinen yhteistyö SAP:n kanssa ovat tehneet Affectosta selvän SAP-analytiikan johtajan alueellaan.

Henri Engström, johtaja, Affecto Finland, sähköposti henri.engstrom@affecto.com, puh. 0205 777 210

Affecto on tiedolla johtamisen ratkaisuihin erikoistunut palveluyritys ja alansa edelläkävijä Pohjois-Euroopassa. Autamme asiakkaitamme hyödyntämään tietoa tehokkaammin johtamisessa ja päätöksenteossa, mikä parantaa tuottavuutta ja kilpailukykyä. Affecto toteuttaa myös organisaatioiden prosesseja tehostavia ja yksinkertaistavia operatiivisia asiakas- ja toimialakohtaisia ratkaisuja ja palveluja sekä tarjoaa paikkatietopalveluja. Affecton pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yhtiöllä on tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Liettuassa, Latviassa ja Puolassa.