Informatica palkitsi Affecton vuoden 2011 parhaana jälleenmyyjänä maailmassa

Affecto-konserni sai Informaticalta palkinnon sekä maailman että EMEA-alueen parhaana jälleenmyyjänä vuonna 2011.

Palkintojen perusteena oli Affecton menestyksekäs työ Informatican markkinaosuuden nostamiseksi kaikissa Pohjoismaissa. Affecto sai myös tunnustusta avoimuudestaan ja kyvystään toteuttaa uusia ratkaisuja Informatican tuotteiden avulla.

Affecto on tehnyt tiivistä yhteistyötä Informatican kanssa viimeisen 15 vuoden ajan. Hyvien tulosten taustalla ovat myös Affecton yli 110 Informatican ratkaisuja hyödyntävää asiakasta ja ensiluokkaiset asiantuntijat. Affecto on kasvattanut jatkuvasti osaamistaan sisäisen koulutuksen ja asiakastoteutuksissa kartutetun kokemuksen myötä.

“Affecton pitkä kumppanuus Informatican kanssa Pohjoismaissa vahvistuu vuosi vuodelta. Vuoden 2011 erinomaiset tulokset osoittavat Affecton hyödyntäneen tehokkaasti Informatican tarjoamia tiedon integroinnin ja tiedonhallinnan teknologioita”, Informatican Pohjoismaiden aluejohtaja Fred Olsson sanoo.

”Vaikka Informatica on laajentanut omaa liiketoimintaansa Pohjoismaissa, Affecto on kasvattanut Informatica-osaamistaan, minkä ansiosta yhtiö jatkaa Informatican strategisena avainkumppanina myös tulevaisuudessa”, hän lisää.

Affecto näkee palkinnot seurauksena yhtiön strategialle panostaa sekä pitkäaikaiseen yhteistyöhön johtavien kumppanien kanssa että työntekijöiden koulutukseen ja ajankohtaiseen osaamiseen.

”Informatica-asiantuntemustamme arvostetaan markkinoilla. Organisaatioiden pyrkimys toimintojen tehostamiseen, kulujen leikkaamiseen, riskien minimointiin sekä kilpailuedun parantamiseen on kasvattanut tiedon integraation, tiedon laadun, mastertiedon hallinnan sekä tiedon elinkaaren ratkaisujen kysyntää”, Affecto Finlandin toimitusjohtaja Stig-Göran Sandberg sanoo.

Affecto, Stig-Göran Sandberg, puh. 0205 777 261, stig-goran.sandberg@affecto.com

Affecto on liiketoimintatiedon hallinnan kokonaisratkaisujen edelläkävijä (Enterprise Information Management, EIM) ja Pohjoismaiden suurin Business Intelligence -ratkaisujen tarjoaja. Autamme asiakkaitamme parantamaan tuottavuuttaan ja kilpailukykyään tiedon paremmalla hyödyntämisellä johtamisessa ja päätöksenteossa. Affecto toteuttaa myös organisaatioiden prosesseja tehostavia ja yksinkertaistavia operatiivisia ratkaisuja. Affecton pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Yhtiöllä on tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Liettuassa, Latviassa ja Puolassa. Affecton liikevaihto oli noin 114 miljoonaa euroa vuonna 2010, ja yhtiön palveluksessa on yli 1100 henkilöä.