Terästä aistejasi:Uudet CL Companion NOMAD -kiikarit

SWAROVSKI OPTIK esittelee marraskuuta 2018 kaikkiin aisteihin vetoavan mestariteoksen: CL Companion NOMAD ‑kiikarit. CL-tuoteperheen uusin jäsen on valmistettu käsityönä Itävallassa luonnollisista, autenttisista materiaaleista, ja se on viimeistelty upealla nahkapäällysteellä. Kiikarit tarjoavat mukavan katselukokemuksen, intuitiivisen käsittelyn ja vaikuttavan kuvanlaadun. CL Companion NOMAD on enemmän kuin vain kiikarit. Ne ovat aidon tyylikkyyden ilmaus ja ainutlaatuisien hetkien luotettu kumppani.

”CL Companion NOMAD ‑kiikareissa yhdistyvät tarkat standardit, poikkeuksellinen käsityötaito ja tulevaisuuden tuotantotekniikka. Ne sopivat käyttäjille, jotka nauttivat elämästä kaikilla aisteilla ja haluavat kokea ympäristönsä uudella tavalla. Nämä kiikarit on suunniteltu ihmiselle, joka vaatii parasta laatua ja muotoilua, joka elää hetkessä ja nauttii elämästä. Ihmiselle, joka haluaa tehdä jokaisesta päivästä erityisen”, SWAROVSKI OPTIKin hallituksen puheenjohtaja Carina Schiestl-Swarovski kuvailee näiden pienikokoisten kiikareiden kohdemarkkinoita.

TUNNE ERO
CL Companion on aito ja alkuperäinen. Itävallassa työskentelevät nahkurit ovat kasviparkinneet, käsin viimeistelleet ja ommelleet nahkapäällysteen. Nämä kiikarit ovat lukuisten työläiden ja taitoa vaativien työvaiheiden lopputulos. Nahan väri on tasaisen luonnollinen, ja sen hienostunut tuoksu ja sileä pinta lisäävät aistinautintoa. Kotelo ja hihna ovat nahkaa, mikä tekee näistä kiikareista vielä erityisemmät. CL Companion NOMAD ‑kiikareiden pakkaus on valmistettu käsittelemättömästä, öljytystä tammesta, joka on hankittu kestävästi hoidetuista metsistä.

SEE THE UNSEEN
CL Companion NOMAD on uusi lisäys tunnettujen CL Companion ‑kiikareiden joukkoon. Nämä kiikarit vakuuttavat tasapainoisella optiikallaan ja takaavat käyttäjälleen unohtumattoman ja miellyttävän katselukokemuksen. Kiikarit auttavat käyttäjää keskittymään hetkeen. Kiikarit ovat saatavilla kahdella suurennuksella (8x30 ja 10x30). Näkökenttä on 132 m tai 108 m, mikä mahdollistaa uusia, kiehtovia löytöjä.

CL-KIIKARIT: luotettava kumppani SWAROVSKI OPTIKilta
CL-sarja lanseerattiin vuonna 2011, jolloin markkinoille tuotiin CL Companion. Tästä lähtien SWAROVSKI OPTIK on tarjonnut luonnonystäville ja ulkoilun harrastajille erilaisia kiikareita, joissa yhdistyvät tinkimättömällä tavalla laadukas optiikka ja kompakti koko. CL-kiikarit on lisäksi suunniteltu erityisesti helpoiksi ja mukaviksi käyttää. Kiikarit ovat kevyet ja kestävät niiden ohuen, kompaktin muotoilun ja vankan magnesiumrungon ansiosta. CL-kiikarit ovat luotettava valinta kaikenlaisiin matkailun ja vapaa-ajan aktiviteetteihin, ja ne lukeutuvat nykyisin SWAROVSKI OPTIKin suosituimpiin tuotteisiin.

Suositeltava hinta: 2 580 EUR
Suuriresoluutioista kuvamateriaalia voi ladata osoitteesta https://mam.swarovski.com/pinaccess/showpin.do?pinCode=KTLVraDmnHiP

SWAROVSKI OPTIK
SWAROVSKI OPTIK, jonka pääkonttori sijaitsee Absamissa, Tirolissa, on osa Swarovski-yritysryhmää. Vuonna 1949 perustetun itävaltalaisen yrityksen erikoisaluetta on kauaskantavien ja huipputarkkojen optisten laitteiden kehitys ja valmistus markkinoiden ylimpään segmenttiin. Yrityksen valmistamat kiikarit, kaukoputket, kiikaritähtäimet ja optroniikkalaitteet ovat vaativien käyttäjien valinta. Yhtiön menestys perustuu sen innovaatiokykyyn, tuotteiden laatuun ja todelliseen arvoon sekä niiden toimivaan ja kauniiseen muotoiluun. Luonnon arvostus on olennainen osa yhtiön filosofiaa, ja se heijastuu esimerkillisesti yhtiön ympäristöä säästävässä tuotannossa ja pitkäaikaisessa sitoutumisessa valikoituihin luonnonsuojeluprojekteihin. Yhtiön liikevaihto oli 146,3 miljoonaa euroa vuonna 2017 (2016: 140 miljoonaa euroa) ja vientisuhde 91 %. Yhtiöllä on noin 950 työntekijää.

Lisätiedot ja yhteystiedot
Kathrin Puelacher
Tiedotuksesta ja sisäisestä viestinnästä vastaava johtaja
Daniel-Swarovski-Strasse 70
6067 Absam, Itävalta
Puh. +43 (0) 5223 / 511 6367
Matkapuhelin: +43 (0) 664 / 625 58 68
kathrin.puelacher@swarovskioptik.com
SWAROVSKIOPTIK.COM

Maailma kuuluu niille, jotka näkevät sen kauneuden.
Koe joka hetki!
SEE THE UNSEEN.