Tinkimätöntä tarkkuutta pitkän matkan metsästykseen: SWAROVSKI OPTIK esittelee uuden metrijärjestelmän mukaisen X5i-kiikaritähtäinversion

Kaukaisten arojen lakeuksilta vuorten korkeuksiin – haastava pitkän matkan metsästys edellyttää varusteita, joissa on tinkimätön tarkkuus, täydellinen optiikka ja erinomainen kestävyys. X5i on jo osoittanut olevansa ihanteellinen varuste tällaisiin olosuhteisiin. 1. huhtikuuta 2019 alkaen kaksi näistä pitkän matkan kiikaritähtäimistä (X5i 3,5-18x50 ja X5i 5-25x56) on saatavilla metrijärjestelmän mukaisina versioina (MRAD). Ne soveltuvat nyt siis täydellisesti eurooppalaisten asiakkaiden tarpeisiin.

Järjestelmällistä tarkkuutta
Pitkän matkan metsästys koettelee metsästäjien ja heidän varusteidensa rajoja. X5i sisältää kaikki tarpeelliset toiminnot, ja siinä yhdistetään täsmällinen osumapisteen korjaus intuitiiviseen käyttöön. Patentoitu jousitoiminen pidin tarjoaa laajan, jopa 3,4 metrin säätöalueen kiikaritähtäimelle. Konkreettiset naksahdukset ja selkeästi näkyvä ylätornin rotaatioilmaisin auttavat aseen turvallisessa käsittelyssä. SUBZERO-toiminnolla voidaan alittaa tähtäysetäisyys ja ampua tarkasti lähellä olevia kohteita.

Täydellinen optiikka
SWAROVSKI OPTIKin X5i-kiikaritähtäin takaa parhaan mahdollisen optisen suorituskyvyn koko suurennusalueella myös heikossa valossa. Sen suuri näkökenttä helpottaa nopeaa kohteen paikannusta. Erinomaisen kuvanlaadun ja suurikontrastisen ristikon ansiosta kaikki yksityiskohdat ovat nähtävissä.

Mukautettu
Huipputarkassa X5i-kiikaritähtäimessä on ristikko toisella polttotasolla. Metsästäjät voivat valita kymmenestä eri valaistustasosta ja varmistaa erinomaisen sopivuuden vallitseviin olosuhteisiin. Erikoisballistiikkarumpu (PXC) on lisävaruste, jolla kaikki omaan aseeseen ja ammuksiin mukautetut ballistiikkatiedot voidaan lukea suoraan tornista. Tästä syystä jokainen X5i on erilainen, koska se mukautetaan kunkin käyttäjän henkilökohtaisten tarpeiden mukaan.

Lisätietoja X5i:n MRAD-versiosta on osoitteessa https://www.swarovskioptik.com/hunting/rifle-scopes-c2005.
Lehdistötiedotteen kuva-aineisto:
Suuriresoluutioista kuvamateriaalia voi ladata osoitteesta https://mam.swarovski.com/pinaccess/showpin.do?pinCode=gYZdcoZTUkJm.

Maailma kuuluu niille, jotka näkevät sen kauneuden.
Koe joka hetki!
SEE THE UNSEEN.
SWAROVSKIOPTIK.COM

SWAROVSKI OPTIK
SWAROVSKI OPTIK, jonka pääkonttori sijaitsee Absamissa, Tirolissa, on osa Swarovski-yritysryhmää. Vuonna 1949 perustetun itävaltalaisen yrityksen erikoisaluetta on kauaskantavien ja huipputarkkojen optisten laitteiden kehitys ja valmistus markkinoiden ylimpään segmenttiin. Yrityksen valmistamat kiikarit, kaukoputket, kiikaritähtäimet ja optroniikkalaitteet ovat vaativien käyttäjien valinta. Yhtiön menestys perustuu sen innovaatiokykyyn, tuotteiden laatuun ja todelliseen arvoon sekä niiden toimivaan ja kauniiseen muotoiluun. Luonnon arvostus on olennainen osa yhtiön filosofiaa, ja se heijastuu esimerkillisesti yhtiön ympäristöä säästävässä tuotannossa ja pitkäaikaisessa sitoutumisessa valikoituihin luonnonsuojeluprojekteihin. Yhtiön liikevaihto oli 146,3 miljoonaa euroa vuonna 2017 (2016: 140 miljoonaa euroa) ja vientisuhde 91 %. Yhtiöllä on noin 950 työntekijää.

Lisätiedot ja yhteystiedot
Kathrin Puelacher
Tiedotuksesta ja sisäisestä viestinnästä vastaava johtaja
Daniel-Swarovski-Strasse 70