Agoda.fi jakaa Hongkongin 2010 WinterFestin lämmintä tunnelmaa

SINGAPORE (10. marraskuuta, 2010) – Agoda.fi, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, on lyönyt lukkoon joitakin erikoishotellitarjouksia Hongkongin 2010 talvifestivaaleille.

WinterFest-tapahtuma kestää joulukuun puolivälistä tammikuun alkuun ja se on hyvä syy vierailla Hongkongissa juhlien loppuvuoden tapahtumia. Vaihteleva viihdeohjelma tulee lumoamaan vierailijat kuten myös paikalliset asukkaat aina konserteista trade-expoihin ja perinteisiin kiinalaisiin festivaaleihin sekä tietty koko kaupungin kattaviin muotialennusmyynteihin.

Lisänä tähän monipuoliseen talvifestivaalin ohjelmaan Hongkongin kadut, rantaviiva ja pilvenpiirtäjät tullaan koristelemaan yksityiskohtaisilla valoinstalloinneilla, joka täyttää kaupungin Joulunajan lämmöllä. Joka ilta väkijoukot kerääntyvät Victorian satamaan todistamaan sen yöllistä laser ja valoshow’ta, joka huipentuu Uuden Vuoden 2011 laskentaan – tapahtuma jota juhlitaan upeilla ilotulituksilla ja lasernäytöksellä.

2010 WinterFestiltä löytyy tapahtumia jokaiselle matkailijalle. Perheille on tarjolla Pähkinänsärkijä baletti Hongkongin kulttuurikeskuksessa 22.-29. joulukuuta sekä jännittävä Walking with Dinosaurs-esitys, joka tuo 20 valtavaa dinosaurusta “eloon” AsiaWorld-Expossa (22.-29. joulukuuta).

Ruoan ystävät odottavat vesi kielellä kahdeksatta Hongkongin ruokafestivaalia 24.-26. joulukuuta Hongkong Convention and Exhibition Centerissä, kun taas pelihullut tyydyttää Joulun pelihimonsa Asia Games Show’ssa, joka pidetään myös samassa messukeskuksessa. Niille, jotka haluavat kokea huikean musiikkikokemuksen, Hongkongin Filharmoninen Orkesteri tulee esittämään Bachin ja Händelin tuotantoa 23. ja 24. joulukuuta Hongkongin kulttuurikeskuksessa Tsim Sha Tsuissa.

Matkailijoille, jotka haluavat ainutlaatuisen festivaalikauden hyvän ruoan, jännittävien tapahtumien ja häikäisevien jouluvalojen parissa, Agoda.fi on järjestänyt erinomaisia lomahintoja seuraaviin Hongkongin hotelleihin.

Hullett House – 5 tähteä

Yksi Hongkongin eksklusiivisimmista ja hienoimmista hotelleista. Tämä restauroitu siirtomaa-aikainen rakennus Tsim Sha Tsuissa tarjoaa sopivat puitteet todelliselle viiden tähden Joululle. Jokainen sen kymmenestä sviitistä on sisustettu eri teemalla, kuten äveriäs Chinoiserie-tyylinen Shek O-sviitti, elegantti Art Deco-tyylinen Aldridge-sviitti ja kokovalkoinen romanttinen Silvermine-sviitti. Hullett House sopii parhaiten pariskunnille, jotka haluavat intiimin lomakokemuksen. Agodan hinnat alkaen 404 euroa per yö – hintoihin sisältyy aamiainen ja Wifi.

Nathan Hotel – 4 tähteä

Hiljattain restauroitu Nathan Hotel on yksi Kowloonin maamerkeistä, joka sijaitsee erinomaisella paikalla Nathan Roadilla lähellä Jordan MRT-asemaa. Tämä on suosittu hotelli hienostuneiden matkailijoiden keskuudessa ja se on kätevä niille, jotka etsivät joulualennuksia läheisiltä ostosalueilta kuten Mongkokista ja Tsim Sha Tsuista. Pariskunnat, lyhyellä lomalla olevat liikeihmiset ja shoppaajat, jotka haluavat olla keskeisellä sijainnilla saavat eniten irti tästä hotellista. Varaa vähintään kolme yötä Agodan kautta ja saat 10% alennuksen. Hinnat alkaen 109 euroa per yö.

Metropark Hotel Causeway Bay – 4 tähteä

Hongkongin saarella lähellä Tin Hau MTR-asemaa sijaitseva Metropark Causeway Bay tarjoaa vieraille hienot puisto-, vuori- ja satamamaisemat. Tämä hotelli sijaitsee aivan kaupallisen keskustan reunalla, joten vieraat voivat helposti kokea Centralin hienostuneen ostosvilinän sekä Wan Chain yöelämän ja sen jälkeen rentoutua rauhallisessa hotelliympäristössä. Tarjoukset, kuten tämän hetkinen Agoda Talvifestivaali erikoistarjous tekevät tästä hotellista yhä edullisemman. Varaa vähintään kolme yötä ja saat 20% alennuksen, hinnat alkaen 111 euroa per yö.

L'hotel Island South – 4 tähteä

L'hotel Island South sijaitsee saaren eteläosassa ja tarjoaa mukavan modernin sisustuksen johon kuuluu kaikissa huoneissa iPod-telakat, Wifi, radio, avainkorttilukot ja interaktiivinen taulutelevisio.  Sviitit ovat kooltaan 60m2 ja osasta on merinäköala.  Kaikki vieraat saavat nauttia shoppaamisesta Stanleyssa ja Ap Lei Chaussa (Duck Tongue-saarella), jotka ovat lyhyen ajomatkan päässä. Myös Ocean Park on lähellä. Agodan asiakkaat voivat säästää 15% normaalihinnasta varaamalla 14 päivää etukäteen tai yöpymällä vähintään kaksi yötä. Hinnat alkaen 49 euroa per yö.

The Royal Pacific Hotel and Towers – 4 tähteä

Tämä veden äärellä Kowloon Parkin vieressä sijaitseva hotelli on lyhyen kävelymatkan päässä Star Ferry-terminaalista ja Tsim Sha Tsuin viihdealueesta. Hotelli on myös yhteydessä Kiina-Macau veneterminaaliin, joten se on kätevä kotimaisille vierailijoille tai niille, jotka jatkavat matkaansa Kiinaan. Tämä on suuri ja hyvin varusteltu hotelli, jossa on isoja perheille sopivia sviittejä. Yövy vähintään 3 yötä ja saat 20% alennuksen. Aikaisen varaajan etu: varaa seitsemän päivää etukäteen ja saat 15% alennuksen. Hinnat alkaen 97 euroa per yö.

Hong Kong SkyCity Marriott Hotel – 5 tähteä

Täydellinen hotelli lyhyille lomille ja –pysähdyksille, joka sijaitsee Lantau-saarella lähellä lentokenttää ja tarjoaa vieraille tyylikkäät huoneet ja huippuluokan korkeatasoiset puitteet. Lentokenttäbussi tekee siirtymisestä helppoa ja Marriottin ylelliset sängyt minimoivat matkaväsymyksen. Hongkongin Disneyland on vain 10 minuutin ajomatkan päässä ja ikoninen Giant Buddha vain 15 minuutin matkan päässä. Yövy vähintään 2 yötä ja saat ilmaisen huoneluokan korotuksen. Varaa vähintään 21 päivää etukäteen ja saat 20% alennuksen. Hinnat alkaen 108 euroa per yö.

Langham Place Mongkok Hotel – 5 tähteä

Langham on yksi Hongkongin parhaista hienoista hotelleista, joka sijaitsee Mongkokin sydämessä ostoskatujen ympäröimänä. Ladies' Market, Grand Century Place plaza ja Sai Yeung Choi (elektroniikkakatu) ovat viiden minuutin kävelymatkan päässä hotellista ja ruokaa ja ravintoloita on lähistöllä runsaasti. Huoneet ovat kodikkaita, moderneja ja hyvin varusteltuja, jotka sopivat erityisesti urbaaneille luksus yksityiskohtia arvostaville matkailijoille. Aikaisen varaajan etu: varaa 14 päivää etukäteen ja saat 10% alennuksen. Hinnat alkaen 157 euroa per yö.

Dorsett Far East Hotel – 3 tähteä

Lähellä MRT- ja bussipysäkkiä, Dorsett Far East hotelli sijaitsee New Territoriesissa ja on täydellinen matkailijoille, etenkin perheille, jotka haluavat säästää majoituksessa tinkimättä mukavuudesta. Lähistöllä on ostoskeskuksia, ravintoloita sekä muita ruokapaikkoja ja Mongkok on vain 20 minuutin MRT matkan päässä, Disneylandiin on vain 30 minuutin matka. Ilmainen bussikuljetus ja julkiset alueet kattava wifi lisäävät arvoa jo alhaiseen huonehintaan. Yövy vähintään 2 yötä ja saat 15% alennuksen. Hinnat alkaen 54 euroa per yö.

Harbor Plaza 8 Degrees – 4 tähteä

Tämä uusi iso hotelli Kowloon Cityssa tarjoaa hyvät puitteet luksusympäristössä. Vieraat voivat valita kodikkaista huoneista aina erillisiin sviittiyksiöihin, joissa kaikissa on laajakaistayhteys ja taulutelevisiot. Ilmaiset bussit kuljettavat vieraita Tsim Sha Tsuihin ja läheiselle MRT-asemalle, josta pääsee muille alueille.  Yövy vähintään kolme yötä tai varaa 14 päivää etukäteen saadaksesi 15% alennuksen. Hinnat alkaen 101 euroa per yö.

Cosmopolitan Hotel – 4 tähteä

Tämä tyylikäs kosmopoliittinen hotelli sijaitsee Wan Chaissa Hongkongin saarella ja se on Hongkongin eloisimman yöelämäalueen läheisyydessä. Hotellin puitteet sopivat niin liikematkailijoille kuin lomamatkalaisillekin ja useimmista huoneista on upeat kaupunkimaisemat. Yövy vähintään kaksi yötä ja saat 15% alennuksen. Yövy vähintään neljä yötä ja saat 25% alennuksen. Hinnat alkaen 82 euroa per yö.

##

Tiedoksi toimittajille

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on Aasiasta johdettu online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 9000 hotellia Aasian ja Tyynenmeren alueella ja yli 150 000 maailmanlaajuisesti. Monikansallinen 450:sta ammattilaisesta koostuva henkilökunta, joka on sijoittunut ympäri maailmaa, tarjoaa ensiluokkaista varauspalvelua, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.

Lisäksi Agodan asiakkaat osallistuvat Agodan bonusohjelmaan, jolla voi säästää lisäalennuksissa ja ansaita ilmaisia öitä. Toisin kuin bonusohjelmat, jotka rajoittavat matkailijan yhteen ketjuun, Agodan bonusohjelma mahdollistaa bonuspisteiden keräämisen tuhansista hotelleista ympäri maailmaa milloin tahansa. Pacific Asia Travel Association:in (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on matkailun edistäminen tekemällä matkailusta edullisempaa ja helpompaa yhä useammille ihmisille.

Lisätietoa Agodasta saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen PR@agoda.com.