• Agoda.fi/

Agoda.fi julkaisee ensimmäisen version ilmaisesta hotellivarausjärjestelmästä - BE3:sta

SINGAPORE (8. joulukuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään BE3:n, joka on ilmainen hotellivarausjärjestelmä rakennettu Agoda.fi:n Yield Control Systemin (YCS) ympärille.

BE3 on yksinkertainen ja helppokäyttöinen varausjärjestelmä, joka linkittyy olemassa oleviin hotellisivustoihin. Palvelu on tarjolla 30:llä kielellä ja se on suunniteltu pienemmille yksityisille hotelleille, joilla ei välttämättä ole varaa markkinoiden muihin palveluihin.

YCS, joka on BE3:n ydin, on parhaillaan tuhansien hotellien käytössä ympäri maailmaa ja sillä hallitaan hotellien tarjontaa, inventaariota, hintoja ja tarjouksia Agoda.fi:ssä. Palvelu on nyt tarjolla valituille pienille hotelleille, jotta ne voivat rakentaa oman suoran kanavansa veloituksetta.

Agoda.com:in Toimitusjohtaja Robert Rosenstein selittää miksi tuote päätettiin tarjota veloituksetta: "Agoda on aina uskonut, että omaa online-strategiaa käyttävät hotellit sopivat parhaiten partnereiksi ja osaavat parhaiten arvostaa Agodan tarjontaa. BE3 teknologia tukee suoria varauksia sekä myös varauksia, jotka tapahtuvat Agoda.fi sivuston kautta."

Balilla Indonesiassa sijaitsevan Legian Villagen omistaja Agung Sujana implementoi BE3:n syyskuussa 2010. "BE3 on tehokas tapa hallita virallisten nettisivujemme kautta tulevia suoria varauksia”, sanoi Sujana. "Huonesaatavuuden ja hintojen hallitseminen on todella helppoa ja Yield Control Systemin kautta ja BE3 onkin nyt ympärivuorokautinen varauspalvelumme."

Koh Samuin Atlantis Resort & Spa on myös käyttänyt BE3:a suorana varausjärjestelmänään. Kiinteistön Varaus- ja tuottovastaava Oratai Therskijmanuntachai kommentoi, " Ilman Agodan varausjärjestelmää emme olisi koskaan voineet kehittää omaa suoraa kanavaamme näin nopeasti. Vierailijat luottavat varausjärjestelmän turvattuun yhteyteen, jotta varauksen tekeminen onnistuu ja kaikki yksityiskohdat ovat saatavilla. Järjestelmä on myös varaustiimille helposti hallittava. Olemme erittäin tyytyväisiä kasvusta, jota olemme tähän mennessä nähneet suorissa varauksissa.”

Rosenstein lisäsi, "Agodalla yritämme aina löytää tapoja hotellipartnereiden ongelmien ratkaisemiseksi, oli kyseessä sitten iso tai pieni ongelma. BE3 ei tule palvelemaan suurten yritysten tarpeita, joiden online-toiminta on laajaa, mutta se tulee auttamaan joitakin pienempiä Agodan partnereita, jotka ovat vasta suoran online-varaamisen kokeiluvaiheessa.

BE3 on tarjolla 30:llä kielellä, jotta se voisi paremmin palvella pieniä paikallisia hotelleja. Näihin kieliin kuuluvat: bulgaria, katalaani, tšekki, tanska, hollanti, englanti, suomi, ranska, saksa, kreikka, hindi, unkari, indonesia, italia, japani, korea, malaiji, norja, puola, portugali, romania, venäjä, yksinkertaistettu kiina, espanja, ruotsi, perinteinen kiina, thai, turkki ja vietnam.

Agoda tekee tulkinnan siitä sopiiko BE3 kyseiselle hotellille analysoimalla hotellin koon ja markkinointitavoitteet. Soveltuvat hotellit eivät joudu maksamaan BE3:n käytöstä. Lisätietoja BE3:n käyttöön liittyvistä vaatimuksista saat http://www.agoda.fi/BE3.

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on Aasiasta johdettu online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 150 000 maailmanlaajuisesti. Ympäri maailmaa sijoittunut monikansallinen 500 ammattilaisen muodostava henkilökunta takaa ensiluokkaisen varauspalvelun, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.