Agoda.fi julkaisee yhteistyösopimuksen China Airlinesin ja EVA Airin kanssa

SINGAPORE (22. marraskuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisi tänään uuden yhteistyösopimuksen Taiwanin johtavien lentoyhtiöiden China Airlinesin ja EVA Airin kanssa.

Agoda.fi tarjoaa yli 140000 hotellia maailmanlaajuisesti ja se tunnetaan suuresta tarjonnasta Kiinan, Japanin, Hongkongin, Thaimaan ja Singaporen merkittävissä kaupungeissa, jotka ovat kaikki suosittuja kohteita taiwanilaisten asiakkaiden keskuudessa. Kaikki Agoda.fi:n hotellit tarjoavat välittömän varausvahvistuksen, joka tarkoittaa sitä, että asiakkaiden ei tarvitse odotella vastausta Agoda.fi:ltä eikä hotellilta, mikä tekee varausprosessista nopeaa ja helppoa.

Haastattelussa Taiwanilaisen Travelrich-lehden kanssa Agodan presidentti Robert Rosenstein totesi yhteistyösopimuksesta, "Asiakkaat, jotka vierailevat näiden johtavien lentoyhtiöiden nettisivuilla Taiwanissa voivat helposti löytää Agodan hotellit ja ansaita lentoyhtiöiden palkintopisteitä. Toivomme, että tämä tekee online-varaamisesta yhä helpompaa Taiwanissa.”

Matkailijat, jotka varaavat hotelliöitä Agoda.fi kautta ansaitsevat myös Agodan palkintopisteitä 4-7% yöpymisen hinnasta. Palkintopisteitä voi käyttää tuleviin hotellivarauksiin missä tahansa Agodan erikoistarjoushotellissa tai niitä voi säästää maksaakseen niillä kokonaisen hotelliyöpymisen.

Varmistaakseen, että asiakkaat saavat eniten vastinetta yöpymiselleen, Agoda.fi tarjoaa kriittisiä ajantasaisia hotelliarvosteluja. Asiakkaat, jotka varaavat huoneen Agoda.fi:n kautta, voivat antaa hotelliarvostelun yöpymisen jälkeen. Nämä arvostelut auttavat muita matkailijoita tekemään tietoisempia ratkaisuja varausta tehtäessä, kuten myös antamaan tarkempaa lisätietoa valitusta kohteesta.

Travelrich-lehden haastattelussa Rosenstein korosti myös sosiaalisen median tärkeyttä yhteydenpitovälineenä asiakkaisiin. Hän huomautti, "Agodan Facebook-sivuilla on nyt yli 50000 fania ja monet käyttävät Facebook-seinää kysyäkseen neuvoa tai jakaakseen matkavinkkejä. Fanikirjoitusten perusteella voimme pysyä mukana matkailutrendeissä ja tunnistaa Agodan parannus- ja kehitystarpeet."

Lisätietoja Agoda.fi:stä tai yhteistyösopimuksesta China Airlinesin ja EVA Airin kanssa saat ottamalla yhteyttä PR@Agoda.com.

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on Aasiasta johdettu online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 10 000 hotellia Aasian ja Tyynenmeren alueella ja yli 140 000 maailmanlaajuisesti. Monikansallinen yli 500:sta ammattilaisesta koostuva henkilökunta, joka on sijoittunut ympäri maailmaa, tarjoaa ensiluokkaista varauspalvelua, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.

Lisäksi Agodan asiakkaat osallistuvat Agodan bonusohjelmaan, jolla voi säästää lisäalennuksissa ja ansaita ilmaisia öitä. Toisin kuin bonusohjelmat, jotka rajoittavat matkailijan yhteen ketjuun, Agodan bonusohjelma mahdollistaa bonuspisteiden keräämisen tuhansista hotelleista ympäri maailmaa milloin tahansa. Pacific Asia Travel Association:in (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on matkailun edistäminen tekemällä matkailusta edullisempaa ja helpompaa