Agoda.fi julkaisee yhteistyösopimuksen Hong Kong Airlinesin kanssa

SINGAPORE (8. joulukuuta 2010) – Agoda.fi julkaisee tänään yhteistyösopimuksen tärkeän aasialaisen lentoyhtiön Hong Kong Airlinesin kanssa.

Agoda.fi listaa yli 150 000 hotellia maailmanlaajuisesti ja se työskentelee läheisesti hotellien kanssa varmistaakseen parhaat mahdolliset online-hotellitarjoukset. Yhtenä Aasian johtavista online-hotellivarauspalveluista Agoda.fi tunnetaan sen erinomaisista palveluista Aasian tärkeimmissä matkakohteissa, kuten Hongkongissa, Thaimaassa, Kiinassa ja Singaporessa tarjoten välittömän varausvahvistuksen kaikissa hotelleissa ja jokaisessa kohteessa.

Agoda.fi:n liiketoiminnan kehittämisen varapresidentti Wilfred Fan huomautti, että “yhteistyösopimus Hong Kong Airlinesin ja Agodan välillä on luonnollinen ratkaisu, koska Agoda tarjoaa laajan valikoiman hotelleja tällä alueella.”

"Hongkongissa, josta tämä lentoyhtiö on kotoisin, Agodalla on tarjolla satoja hotelleja ja lentoyhtiön muissa kohteissa, kuten Japanissa, Singaporessa, Thaimaassa, Indonesiassa ja Filippiineillä tarjonta on aivan yhtä kattava. Tarjouksia on saatavilla monenlaisista hotelleista aina viiden tähden luksusketjuista pieniin halvempiin vaihtoehtoihin."

Fan jatkoi, "jatkamme läheistä yhteistyötä Hongkong Airlinesin kanssa varmistaaksemme heidän matkustajille parhaat mahdolliset hinnat. Aiomme myös ottaa asiakkaiden palautteen huomioon, jotta varausprosessi olisi heille helppoa ja kätevää."

Agoda.fi sivuilla on tällä hetkellä yli 650 000 asiakkaiden kirjoittamaa hotelliarvostelua 32:lla eri kielellä. Käyttämällä hotellikuvausten tietoja ja asiakasarvosteluja Agoda.fi:n asiakkaat voivat tehdä tiedostettuja päätöksiä siitä minkä hotellin he haluavat varata nauttimalla samanaikaisesti suurista säästöistä.

Asiakkaat, jotka varaavat hotellinsa Agoda.fi:n kautta voivat myös kerätä Agodan palkintopisteitä, joka lisää entisestään asiakkaan etua. Palkintopisteet ovat arvoltaan 4-7 prosenttia varauksen hinnasta ja niitä voidaan käyttää hinnanalennuksena tulevista Agoda.com:in kautta tehtävistä varauksista. Asiakkaat voivat käyttää näitä pisteitä missä tahansa Agodan erikoistarjoushotellissa maailmanlaajuisesti.

Lisätietoja Agodasta saat ottamalla yhteyttä PR@Agoda.com.