Agoda Gold Circle Awards 2010 palkitsee erinomaiset hotellit

SINGAPORE (30. kesäkuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, on saanut valmiiksi listan Gold Circle Awards 2010-palkinnon voittajista.

Gold Circle Awards on ainutlaatuinen Agodan aloite, joka on kehitetty osoittamaan tunnustusta niitä hotelleja kohtaan, jotka työskentelivät kuluneen vuoden aikana läheisesti Agodan kanssa kehittääkseen erinomaisen online-tuotteen.

Voittajahotellit on valittu keskeisten  kriteerien perusteella: niiden on täytynyt sitoutua ylläpitämään erinomaista online-palvelua, tarjota kilpailukykyisiä huonehintoja sekä saada myönteisiä asiakaspalautteita Agodan jäseniltä Agoda.fi:ssa.

Tuhansista hotellikumppaneista Aasian ja Tyynenmeren sekä Euroopan ja USA:n alueilla 161 tulee saamaan Gold Circle palkinnon poikkeuksellisen hyvästä suorituksesta. Voittajahotellien palkinnot tullaan ojentamaan hotellien edustajille “Agoda Road Show”-kiertueen aikana, joka on parhaillaan käynnissä 14:ssa maassa.

Agoda Road Show:ta johtaa Agodan liiketoiminnan kehittämisen varapresidentti Wilfred Fan ja Kaakkois-Aasian markkinahallinnan aluepäällikkö Oliver Libutzki. Gold Circle Awards:in juhlallisuuksia isännöi kussakin kaupungissa eri voittajahotelli.

Wilfred Fan totesi: “Me olemme iloisia, että kumppanihotellimme ympäri Aasiaa ovat osoittaneet  tänä vuonna suurta kiinnostusta Gold Circle Awards:ia” kohtaan. Palkinnon saajat on valittu sen mukaan kuinka he ovat sitoutuneet kehittämään online-jakelukanavia, kuinka hyvin he käyttävät hyväkseen Agodan kautta saatavia myynninedistämistyökaluja ja tarjoavatko he johdonmukaisesti hyvää laatua kohtuulliseen hintaan.”

“Suhteemme päätöksentekijöihin näissä hotelleissa on vahvistunut vuosien varrella, joka on helpottanut meitä tarjoamaan houkuttelevimpia tarjouksia Agodan asiakkaille. Vastineeksi me voimme tuoda näille hotelleille kauppaa kaikista maailman kolkista.”

Matkailijat, jotka varaavat huoneen Gold Circle-hotellista, tietävät majoittuvansa paikassa, joka on osoittanut poikkeuksellisen hyvää online-palvelua ja sitoumusta tarjota Agodan asiakkaille erinomaisia hintoja.

Hongkongin Agoda Gold Circle Awards 2010 voittajat palkittiin 21. kesäkuuta. Palkinnon saivat Hotel Nikko Hong Kong, Prudential Hotel, Kowloon Shangri-La, Regal Hong Kong ja Royal Plaza Hotel. Koko voittajalista julkaistaan seuraavan kuukauden aikana. Lisätietoja varten voi ottaa yhteyttä PR@agoda.com

Tietoa Agoda Company Pte Ltd:sta:

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on johtava Aasiasta johdettu online hotellinvaraussivusto, joka on erikoistunut tarjoamaan edullisimmat hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.comia (Nasdaq:PCLN). Agodan verkosto kattaa yli 7000 hotellia Kaakkois-Aasiassa ja yli 100 000 hotellia maailmanlaajuisesti. Ympäri Aasiaa sijoittunut 350 ammattilaisen monikansallinen henkilökunta kykenee tarjoamaan ensiluokkaisen varauspalvelun, yhdistäen ainutlaatuisella tavalla paikallisen osaamisen ja yhteydet. Näin voidaan tarjota parhaat hotellihinnat niin liike- kuin lomamatkailijoillekin.

Lisäetuna Agodan asiakkaat ovat osallisina Agodan bonusohjelmassa ansaiten hinta-alennuksia sekä ilmaisia yöpymisiä. Agodan bonusohjelma ei rajoita matkustajia yksittäiseen hotelliketjuun, kuten toiset vastaavat ohjelmat, vaan tarjotut piste-edut voidaan hyödyntää milloin vain tuhansissa hotelleissa ympäri maailman. Pacific Asia Travel Associationin (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on tukea matkustamista tarjoten kaikille entistä edullisempia hintoja entistä helpommin.