Agoda juhlistaa englantilaisia kesäfestivaaleja

SINGAPORE (4. elokuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään joitakin erinomaisia kesätarjouksia Lontoon hotelleihin juuri ennen kesän parhaita festivaaleja.

Englannissa kesä on festivaalien aikaa. Keskikesän parhaiden säiden aikaan festivaaleja riittää melkein joka viikolle aina isoista musiikkifestivaaleista, kuten Glastonburyto, perheystävällisiin musiikki-ja taidetapahtumiin, kuten Camp Bestival.

Englannista löytyy maailman parasta taidetarjontaa, ja vaikka se onkin ympärivuotinen kohde, kesä tuo Lontoon parhaat puolet esiin. Lämmin sää saa Lontoolaiset hyvälle tuulelle ja vierailijat saavat nauttia laajasta musiikki- ja teatteritarjonnasta festivaaliohjelman jatkuessa aina pitkälle syyskuuhun asti.

Notting Hill-karnevaalia pidetään Lontoon parhaana festivaalina. Tapahtuma on järjestetty vuodesta 1966 lähtien ja on maailman toiseksi suurin katufestivaali täyttäen Notting Hillin kadut karibialaisilla väreillä ja musiikilla kokonaisen kahden päivän ajan. Joka vuosi tapahtuma sisältää satoja karibialaisia ruokakojuja, hienoja paraateja ja erillisen lastenpäivän, jossa jaetaan pukupalkintoja. Tänä vuonna karnevaali pidetään sunnuntaina 29. elokuuta ja maanantaina 30. elokuuta ja yli miljoonan ihmisen odotetaan ottavan osaa.

Mikäli haluaa kokea jotakin klassisempaa englantilaista kulttuuria matkailijat voivat suunnata Thames-festivaaleille, joka on toinen Lontoon suurista tapahtumista. Tämä festivaali pidetään 11.-12. syyskuuta ja se juhlistaa Lontoon upeata ikonia, Thamesjokea, live-konserteilla, tanssilla, peleillä, lasten tapahtumilla ja taide-sekä tiedetapahtumilla. Tapahtuman ohjelmanumerot pidetään joen rannalla Westminster Bridgen ja Tower Bridgen välissä. Tapahtuman kohokohdat ovat ‘jive’- ryhmätanssiesitys ja loppuilotulitukset.

Brittein kuninkaallisista ja kestävästä kehityksestä kiinnostuneet voivat kokea jotakin aivan erilaista ‘A Garden Party to Make a Difference’-tapahtumassa. Tämä tapahtuma on osa prinssi Charlesin ‘Start’-aloitetta, joka on kansallinen kampanja, jonka avulla englantilaisia yritetään saada elämään kestävän kehityksen mukaan. A Garden Party-tapahtuma järjestetään 8.-19. syyskuuta Clarence Housen puutarhassa, jossa prinssi Charles ja Cornwallin herttuatar tällä hetkellä asuvat, sekä läheisessä Marlborough Housessa ja Lancaster Housessa.

A Garden Party-tapahtuma tulee sisältämään musiikkia ja komediaa sekä hauskoja aktiviteetteja perheille ja lapsille. Musiikkiohjelman tulee johtamaan Jools Holland monien muiden britti ikonien ohessa, kuten muotimaailmasta tunnettu Dame Vivienne Westwood ja väittelijä Clive Anderson.

Jotta matkailijat saisivat kaiken irti Englannin festivaalikokemuksestaan, Agoda on varmistanut seuraavat erikoistarjoukset joihinkin Lontoon parhaista hotelleista.

MiNC Notting Hill Suites Serviced Apartment – 5 tähteä
Normaalihinnat 128€, Agodan hinnat alk. 108€. Varaa vähintään 7 päivää etukäteen ja saat 15% alennuksen.

Shaftesbury Premier London Notting Hill Hotel – 4 tähteä
Normaalihinnat 126€, Agodan hinnat alk. 113€. Varaa Deluxe Double –huone vähintään kahdeksi yöksi ja saat 10% alennuksen. Varaus täytyy olla tehtynä 21 päivää vierailua ennen.

K West Hotel, London – 4 tähteä
Normaalihinnat 113€, Agodan hinnat alk. 90€. Varaa vähintään 2 yöksi ja saat 20% alennuksen.

Seraphine Hotel London Kensington – 4 tähteä
Normaalihinnat 153€, Agodan hinnat alk. 137€. Varaa vähintään 3 yöksi ja saat 10% alennuksen.

Copthorne Tara Hotel, London – 4 tähteä
Normaalihinnat 142€, Agodan hinnat alk. 114€. Varaa vähintään 3 yöksi ja saat 20% alennuksen.

Knightsbridge Green Hotel, London – 4 tähteä
Normaalihinnat 176€, Agodan hinnat alk. 149€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 15% alennuksen.

Abcone Hotel, London – 3 tähteä
Normaalihinnat 114€, Agodan hinnat alk. 97€. Varaa vähintään 7 päivää etukäteen ja saat 15% alennuksen.

Millennium Madejski, Reading – 4 tähteä
Normaalihinnat 114€, Agodan hinnat alk. 97€. Varaa vähintään 3 yöksi ja saat 10% alennuksen.

Lisätietoja Agoda.fi:sta saat ottamallla yhteyttä  pr@agoda.com. Lisätietoja festivaaleista saat seuraavilta sivuilta: www.thamesfestival.org, www.startlondonevent.org, www.thenottinghillcarnival.com

Tietoa Agoda Company Pte Ltd:sta:

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on johtava Aasiasta johdettu online hotellinvaraussivusto, joka on erikoistunut tarjoamaan edullisimmat hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.comia (Nasdaq:PCLN). Agodan verkosto kattaa yli 7000 hotellia Kaakkois-Aasiassa ja yli 100 000 hotellia maailmanlaajuisesti. Ympäri Aasiaa sijoittunut 350 ammattilaisen monikansallinen henkilökunta kykenee tarjoamaan ensiluokkaisen varauspalvelun, yhdistäen ainutlaatuisella tavalla paikallisen osaamisen ja yhteydet. Näin voidaan tarjota parhaat hotellihinnat niin liike- kuin lomamatkailijoillekin.

Lisäetuna Agodan asiakkaat ovat osallisina Agodan bonusohjelmassa ansaiten hinta-alennuksia sekä ilmaisia yöpymisiä. Agodan bonusohjelma ei rajoita matkustajia yksittäiseen hotelliketjuun, kuten toiset vastaavat ohjelmat, vaan tarjotut piste-edut voidaan hyödyntää milloin vain tuhansissa hotelleissa ympäri maailman. Pacific Asia Travel Associationin (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on tukea matkustamista tarjoten kaikille entistä edullisempia hintoja entistä helpommin.