Agoda liukuu Boryeongin Mutafestivaaleille  Etelä-Koreassa

SINGAPORE (9. kesäkuuta 2010) Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään häikäisevät hintansa 13. vuotuisille mutafestivaaleille Etelä-Korean Boryeongissa.

Tapahtuma, joka järjestetään 17.-27. heinäkuuta, tulee tuomaan noin kaksi miljoonaa ihmistä Boryeongin uneliaaseen merenrantakaupunkiin täyttäen sen hiekkarannat kilpailuista, peleistä ja erilaisista mutaleikeistä.

Boryeong ja sen sisarkaupunki Daecheon sijaitsevat Keltaisenmeren rannalla noin 2,5 tunnin bussi- tai junamatkan päässä Soulin lentokentästä. Tämä kaunis alue, leveine ja puhtaine rantoineen sekä havupuiden peittämine vuorineen, on paikallisten lomailijoiden suosikki eloisan rantapromenadin, mukavan ilmaston ja kuuluisan mineraalirikkaan mutansa ansiosta.

Boryeongin mutafestivaali on kymmenpäiväinen ainutlaatuisen terapeuttisen mudan juhla. Mutaa käytetään paikallisesti valmistetuissa kosmetiikkatuotteissa, ja sen väitetään ravitsevan ihoa tekemällä ihosta sileämmän, kiinteämmän ja joustavamman. Festivaaleille osallistuvat voivat nauttia kaikista Boryeongin mudan eduista karnevaalimaisessa tunnelmassa ottamalla osaa moniin peleihin, ajeluihin ja kilpailuihin.

Päiväsaikaan ohjelmaan kuuluu mutamaraton, mutapainikilpailu, suuri mutaliukumäki, mutamaalausta ja mutahierontaa, sekä purjehtimista ja paraateja. Yöllä juhlinta jatkuu ilotulituksilla ja eloisilla tanssijuhlilla, jolloin ranta-alue muuttuu mutaiseksi moshauspaikaksi.

Mutapainien ohella voi tehdä paljon muutakin. Matkailijat voivat tutustua Chungcheongnam-don maakunnan lukemattomiin nähtävyyksiin. Festivaalialueen lähellä Muchangon rannan “mystinen rantatie” tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kokea paikallista Boryeongilaista elämäntyyliä. Tämä 1500 metriä pitkä mutkitteleva kävelyreitti on avoinna vain kaksi tuntia päivässä laskuveden aikaan ja vierailijat voivat liittyä paikallisten perheiden seuraan ottamaan kuvia ja keräämään äyriäisiä.

Läheinen Anmeneon-don saari on myös kaunis ajanviettopaikka. Tämä on suosittu kohde niin paikallisille kuin kansainvälisille matkailijoille, jotka vierailevat saarella valkohiekkaisten rantojen ja mäntymetsien takia. Taean Haeanin kansallispuisto, josta löytyy Etelä-Korean luonnontilaisinta rantaviivaa, sijaitsee myös lähistöllä. Täällä vierailijat voivat nauttia herkullisista merenelävistä ja rannikon rauhallisista osista, kuten kolme kilometriä pitkästä Man Li Pon rannasta.

Muutama yö tyylikkäässä Soulissa tarjoaa täydellisen lopun Etelä-Korean lomalle ja ihanteellisen kontrastin mutakylvyille Boryeongin rannalla. Tämä moderni kosmopoliittinen kaupunki on eloisa yhdistelmä teknologiaa ja traditiota, jossa matkailijat voivat herkutella erinomaisen ruokakulttuurin anneista, nautiskella korkeatasoisesta shoppailusta ja temppelikiertueista.

Agodan erinomaisten hotellihintojen ansiosta matkailijat voivat nauttia merkittävistä säästöistä Etelä-Korean seikkailullaan. Alla näkyvät uusimmat tarjoushinnat Soulin hotelleihin, jotka ovat voimassa 31. heinäkuuta asti.

Soulin Hotellit

Lexington Hotel – 4 tähteä
Normaalihinta 83€. Agodan hinnat alkaen 66€. Varaa Deluxe-huone ja saat 20% alennuksen.

Sunshine Hotel – 3,5 tähteä
Normaalihinta 68€. Agodan hinnat alkaen 60€. Varaa mikä tahanasa huone ja saat 11% alennuksen.

Casaville Shinchon Residence – 2,5 tähteä
Normaalihinta 67€. Agodan hinnat alkaen 60€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 10% alennuksen.

JW Marriot Hotel – 5 tähteä
Normaalihinta 199€. Agodan hinnat alkaen 159€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 20% alennuksen.

Vabien Suite 2 Residence – 3 tähteä
Normaalihinta 104€. Agodan hinnat alkaen 72€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 30% alennuksen.

Crown Insadong Hotel – 3 tähteä
Normaalihinta 64€. Agodan hinnat alkaen 54€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 15% alennuksen.

Courtyard by Marriott Seoul Times Square – 4 tähteä
Normaalihinta 128€. Agodan hinnat alkaen 103€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 20% alennuksen.

Gangnam Artnouveau City Residence – 4 tähteä
Normaalihinta 109€. Agodan hinnat alkaen 88€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 20% alennuksen.

Tietoa Agoda Company Pte Ltd:sta:

Agoda Company Pte Ltd (www.agoda.fi) on johtava Aasiasta johdettu online hotellinvaraussivusto, joka on erikoistunut tarjoamaan edullisimmat hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.comia (Nasdaq:PCLN). Agodan verkosto kattaa yli 7000 hotellia Kaakkois-Aasiassa ja yli 100 000 hotellia maailmanlaajuisesti. Ympäri Aasiaa sijoittunut 350 ammattilaisen monikansallinen henkilökunta kykenee tarjoamaan ensiluokkaisen varauspalvelun, yhdistäen ainutlaatuisella tavalla paikallisen osaamisen ja yhteydet. Näin voidaan tarjota parhaat hotellihinnat niin liike- kuin lomamatkailijoillekin.

Lisäetuna Agodan asiakkaat ovat osallisina Agodan bonusohjelmassa ansaiten hinta-alennuksia sekä ilmaisia yöpymisiä. Agodan bonusohjelma ei rajoita matkustajia yksittäiseen hotelliketjuun, kuten toiset vastaavat ohjelmat, vaan tarjotut piste-edut voidaan hyödyntää milloin vain tuhansissa hotelleissa ympäri maailman. Pacific Asia Travel Associationin (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on tukea matkustamista tarjoten kaikille entistä edullisempia hintoja entistä helpommin.