Agoda on varmistanut viime hetken hotellitarjouksia 2010 Singaporen F1-tapahtumaan

SINGAPORE (15. syyskuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään edullisia viime hetken hotellitarjouksia tulevaan 2010 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix’hin.

Singaporen Grand Prix järjestetään 24.-26. syyskuuta, ja siitä ainutlaatuinen, että se on kilpailujen ainoa F1-yörata. Kolmipäiväinen ohjelma sisältää kaikkiaan 13 kilpa-ajotapahtumaa mukaan lukien Formula BMW Pacific, Porsche Carrera Cup ja Formula 1 harjoitus- sekä karsinta-ajot. Itse Grand Prix yökilpailu pidetään sunnuntaina 26. syyskuuta kello 20 paikallista Singaporen aikaa.

Kilpailuun osallistuvat Grand Prix-tallit joutuvat suorittamaan 61 kierrosta viiden kilometrin mittaisella katuradalla, joka kulkee Singaporen kauneimpien ja ikonisimpien paikkojen läpi. Julkiset kadut kautta kaupungin ovat suljettu liikenteeltä tällä 23 mutkaa sisältävällä reitillä, joka kulkee ohi Singaporen kaupungintalon ja kiemurtelee ympäri Marina Bayn aluetta ja kuuluisaa Merlion-patsasta.

Nopeiden autojen lisäksi Singaporen Grand Prix tarjoaa paljon muutakin viihdettä kuten pop-konsertteja, taidenäyttelyitä, yökerhotapahtumia ja monia live-esityksiä sisältäen Chippendales miestanssiseurueen ja The Bob Marley Experiencen. Yön tunteina tanssimusiikin ystävät voivat juhlia Esplanade-ulkoilmateatterissa, jossa Montrealilainen DJ, Tiga, esiintyy.

Pop faneille on myös tarjolla paljon jännittävää ohjelmaa kun Missy Elliot ja Mariah Carey konsertoivat F1-varikkorakennuksessa 24. ja 26. syyskuuta. Esiintyjiin kuuluvat myös Daughtry, Sean Kingston ja American Idol-tähti Adam Lambert. K-Pop fanit voivat nauttia entisen 2PM-jäsenen Jay Parkin ja hänen uuden Art of Movement-bändin esityksiä ja b-boy-tanssista.

Vielä pitkään sen jälkeen kun F1-moottorien äänet ovat kaikonneet Singaporen kaduilta taiteen ystävät voivat nauttia Art Beyond Limits-näyttelystä, joka järjestetään 17. syyskuuta-24. lokakkuta. Tämä näyttely sisältää Picasson, Andy Warholin ja Damien Hirstin töitä ja ne ovat nähtävillä Orchard-kadun tunnelissa, Marina Bay Sandsissa ja Opera-galleriassa ION Orchardissa.

Grand Prix’n ajankohta on tunnetusti vaikeaa aikaa löytää majoitusta Singaporesta, mutta Agoda on varmistanut seuraavat viime hetken tarjoukset matkailijoille, jotka haluavat osallistua tähän adrenaliinintäyteiseen tapahtumaan.

Singapore Grand Prix 2010 hotellitarjoukset

Marina Bay Sands – 5 tähteä

Ainoastaan rajoitetun ajan! Agoda hinnat alkaen 283€. Voimassa tästä hetkestä 30. syyskuuta 2010 asti. Varaa ennen 26. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan – minimi 5 yötä.

Grand Park City Hall – 5 tähteä

Tarjous voimassa rajoitetun ajan! Agodan hinnat alkaen 274€. Voimassa tästä hetkestä 30. syyskuuta 2010 asti. Varaa ennen 30. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan.

Mandarin Orchard – 5 tähteä

Tarjous voimassa rajoitetun ajan! Agodan hinnat alkaen 332€. Voimassa tästä hetkestä 30. syyskuuta 2010 asti. Varaa ennen 26. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan.

Royal Plaza on Scotts – 5 tähteä

Agodan hinnat alkaen 177€. Voimassa tästä hetkestä 30. syyskuuta 2010 asti. Varaa ennen 20. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan.

Goodwood Park Hotel – 5 tähteä

Agodan hinnat alkaen 317€. Voimassa tästä hetkestä 30. syyskuuta 2010 asti. Varaa ennen 20. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan.

Carlton Hotel – 4 tähteä

Agodan hinnat alkaen 315€. Voimassa tästä hetkestä 30. syyskuuta 2010 asti. Varaa ennen 26. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan.

Amara Singapore – 4 tähteä

Agodan hinnat alkaen 336€. Voimassa 20.-30. syyskuuta. Varaa ennen 26. syyskuuta saadaksesi tämän hinnan.

Furama City Centre – 4 tähteä

Agodan hinnat alkaen 207€. Voimassa 20.-30. syyskuuta.

Lisätietoa Agodasta saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen PR@agoda.com.

Agoda Company Pte Ltd (http://www.agoda.fi/) on Aasian johtava online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan ja tarjoamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 8000 hotellia Aasian ja Tyynenmeren alueella ja yli 130 000 maailmanlaajuisesti. Monikansallinen 350:sta ammattilaisesta koostuva henkilökunta, joka on sijoittunut ympäri Aasiaa, tarjoaa ensiluokkaista varauspalvelua, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.

Lisäksi Agodan asiakkaat osallistuvat Agodan bonusohjelmaan, jolla voi säästää vielä lisää ja ansaita ilmaisia öitä. Toisin kuin bonusohjelmat, jotka rajoittavat matkailijan yhteen ketjuun, Agodan bonusohjelma mahdollistaa bonuspisteiden keräämisen tuhansista hotelleista ympäri maailmaa milloin tahansa. Pacific Asia Travel Association:in (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on matkailun edistäminen tekemällä matkailusta edullisempaa ja helpompaa yhä useammille ihmisille.