• Agoda.fi/

Agoda tarjoaa erinomaisia hintoja Kiinan hotelleihin 108:tta Canton Fair -tapahtumaa varten

SINGAPORE (8. syyskuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään erinomaisia tarjoushintoja Guangzhoun hotelleihin 108:tta Canton Fair -tapahtumaa varten.

Kaunis Guangzhoun kaupunki Etelä-Kiinassa järjestää kaksi kertaa vuodessa Kiinan vienti- ja tuontimessut, jotka ovat maan suurimmat kauppamessut. 15. lokakuuta – 4. marraskuuta 2010 välisenä aikana yli 20 000 paikallista- ja kansainvälistä näytteilleasettajaa tulee esittelemään tuotteitaan aina naisten muodista pyörän osiin ja toimistotarvikkeisiin.

Kantonin messut pidetään vuosittain keväällä ja syksyllä. Messut on jaettu kolmeen osaan, jossa kussakin esitellään eri tuoteryhmiä. Tässä 108:ssa tapahtumassa ensimmäinen osa järjestetään 15.-19. lokakuuta, toinen osa 23.-27. lokakuuta ja kolmas osa 31. lokakuuta - 4.marraskuuta. 107:s tapahtuma houkutteli noin 204 000 ulkomaalaista ostajaa ja tuotti yli 34,3 miljoonan US dollarin myynnin. 108:nnen tapahtuman odotetaan olevan yhtä tuottava.

Guangzhoun historia kansainvälisenä kaupankäynnin keskuksena tekee siitä sopivan paikan Canton Fair -messuille. 1500-luvun alusta portugalilaiset käyttivät satamaa ulkomaankauppaan ja 1700-luvun puolivälissä Guangzhou oli kansainvälisesti merkittävä satama, jossa espanjalaiset, intialaiset, hollantilaiset, amerikkalaiset ja australialaiset laivat kävivät kauppaa.

Näyttelyhallien ulkopuolella Guangzhou tarjoaa vierailijoille runsaasti kulttuuria ja historiaa. Lokakuu on tässä maakunnassa vuoden viileimpiä kuukausia, tehden siitä täydellisen ajan tutkia kaupungin ainutlaatuista arkkitehtuuria kuten Six Banyan Trees-temppeliä tai Ranskan konsession aikaisia rakennuksia Shamian-saarella. Guangzhou on myös tunnettu ruoastaan – paikallisiin kantonilaisiin herkkuihin kuuluvat paistettu hanhi, porsas sekä dimsum.

Kantonin messuille osallistuvat edustajat voivat hyödyntää Agodan alhaisia hotellihintoja ja olla Guangzhoussa hieman kauemmin, nauttiakseen jännittävästä kulttuurista osana liikematkaansa. Alla olevat hotellit tarjoavat kaikki erikoishintoja messujen ajalle sekä myös hyvät liikematkailijan palvelut niin paikallisille kuin ulkomaisille edustajille.

Hotellitarjoukset Guangzhouhun Canton Fair -tapahtumaan

Hotel Landmark Canton – Beijing Road / Haizhu Square – 4 tähteä

Normaalihinta 277€. Agodan hinnat alkaen 127€. Varaa Elite-huone tai Business-sviitii ja saat alennusta 10% tai enemmän.

Hotel Canton – Huan Shi Road East – 4 tähteä

Normaalihinta 110€. Agodan hinnat alkaen 95€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 14% alennuksen.

The Phoenix City Hotel – Luogong District – 5 tähteä

Normaalihinta 139€. Agodan hinnat alkaen 111€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 20% alennuksen.

Hotel Elan – Linhua Exhibition Hall – 3 tähteä

Normaalihinta 60€. Agodan hinnat alkaen 53€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 10% alennuksen.

Asia International Hotel – Huan Shi Road East – 5 tähteä

Normaalihinta 204€. Agodan hinnat alkaen 181€. Varaa mikä tahansa huone ja saat 13% alennuksen.

Ramada Plaza Guangzhou – East Railway Station – 5 tähteä

Normaalihinta 157€. Agodan hinnat alkaen 133€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 15% alennuksen.

Liuhua Hotel – Liuhua Exhibition Hall – 4 tähteä

Normaalihinta 81€. Agodan hinnat alkaen 65€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 20% alennuksen.

Lido Hotel – Haizhu Square – 3 tähteä

Normaalihinta 89€. Agodan hinnat alkaen 80€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 10% alennuksen.

Ocean Hotel – Huan Shi Road East – 4 tähteä

Normaalihinta 147€. Agodan hinta alkaen 132€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 10% alennuksen.

White Swan Hotel – Shamian Island – 5 tähteä

Normaalihinta 198€. Agodan hinta alkaen 168€. Varaa mikä tahansa huonetyyppi ja saat 15% alennuksen.

Agoda Company Pte Ltd (http://www.agoda.fi/) on Aasian johtava online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan ja tarjoamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 8000 hotellia Aasian ja Tyynenmeren alueella ja yli 130 000 maailmanlaajuisesti. Monikansallinen 350:sta ammattilaisesta koostuva henkilökunta, joka on sijoittunut ympäri Aasiaa, tarjoaa ensiluokkaista varauspalvelua, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.

Lisäksi Agodan asiakkaat osallistuvat Agodan bonusohjelmaan, jolla voi säästää vielä lisää ja ansaita ilmaisia öitä. Toisin kuin bonusohjelmat, jotka rajoittavat matkailijan yhteen ketjuun, Agodan bonusohjelma mahdollistaa bonuspisteiden keräämisen tuhansista hotelleista ympäri maailmaa milloin tahansa. Pacific Asia Travel Association:in (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on matkailun edistäminen tekemällä matkailusta edullisempaa ja helpompaa yhä useammille ihmisille.