Agodan uusi kumppanuus: jakelukanavahallintaohjelmisto Availpro

SINGAPORE (15. syyskuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään kumppanuuden varausjärjestelmiin ja jakelukanavahallintoon erikoistuneen Availpro.com kanssa. Tämän kumppanuuden seurauksena Availpro Smart channel manager®:ia käyttävät hotellinomistajat voivat hallita inventaariotaan, päivittää huonehintoja sekä lisätä Agodan jakelukanaviinsa.

Luotettavana brändinä niin paikallisesti kuin ulkomailla, Agodalla on etu kilpailijoihin nähden, koska se tarjoaa Internetsivustonsa 32:lla eri kielellä. Brändätyt alueelliset sivustot Aasiassa on käännetty yksinkertaistettuun ja perinteiseen kiinan-, korean-, thai-, malayn-, Indonesian- ja vietnaminkieleen. Näin hotellitiedot ovat saatavilla myös niille aasialaisille, jotka eivät puhu Englantia. Tämä tarjoaa Availpro:ta käyttäville hotellinomistajille hyvän mahdollisuuden päästä Aasian ja Tyynenmeren markkinoille. Monikielinen ja monikanavainen markkinointi ja ympärivuorokautinen asiakaspalvelu edesauttavat jatkuvaa kasvua tällä alueella.

Agodan Presidentti Robert Rosenstein huomautti, "Hotellit, jotka parhaillaan käyttävät Availprota tulevat huomaamaan, että sen avulla ei ole ainoastaan helppo hallinnoida toista online-jakelukanavaa, mutta Agodan kautta he voivat saada tuotantoa yhdestä lähteestä, joka tuottaa liiketoimintaa monilta asiakasalueilta kasvavalla nopeudella. Agodan toimittajaystävällinen malli, joka on jo suosikki Aasian kohteissa, on nyt saatavilla maailmanlaajuisesti.”

Hotellinomistajat, jotka käyttävät Availpro:ta jakelukanavanaan ja tekevät yhteistyötä Agodan kanssa saavat käyttöönsä Agodan tuotonhallintajärjestelmän nimeltä YCS (Yield Control System). YCS extranet räätälöitiin, jotta hotellikumppanit voisivat helpommin kasvattaa tuottoaan. Viimeisin versio YCS 3.0 pitää sisällään parannettuja toimintoja ja edistyksellisen Promotions Wizardin, jolla voi kehittää tarjouksia, jotka ohjaavat varauksia toivotuille ajankohdille. Helppokäyttöisyyttä lisätäkseen YCS-raporttityökalu voi neuvoa mikä tarjous sopii parhaiten kunkin hotellin tarpeisiin.

Availpron hallituksen presidentti Philippe Lamarche sanoi, “Tämä yhteistyö tulee auttamaan suuresti asiakkaitamme kohdistamaan toimintaansa fantastisille Aasian markkinoille. Yhteistyön tekeminen alueen spesialistin kanssa tulee varmasti tarkoittamaan enemmän varauksia ja suurempaa tuottoa sekä yleisesti laajempaa myyntiperspektiiviä.”

Lisätietoja Agodasta tai YCS 3.0-järjestelmästä saat PR@agoda.com.

Tietoa Availpro:sta

Availpro on keskitetty online-ratkaisu, jonka on kehittänyt Siriona S.A. Se sallii yksittäisten hotellien, hotelliketjujen ja asuntojen myydä majoitusta omien sivustojensa lisäksi internetjakelupartnereiden kautta. Kaikkien internetjakelijoiden hallinnointi toimii yhden extranet-systeemin, Availpron, avulla. Availprota käyttää yli 7,500 majoituksentarjoajaa ja sen perustamisesta lähtien vuonna 2001, 8.9 miljoonaa huonemyyntiä on rekisteröity Availpro systeemin kautta 750 miljoonan euron arvosta.

Lisätietoja: www.availpro.com

PR-kontakti:

Emmanuel Fremau

emmanuel.fremau@availpro.com

Agoda Company Pte Ltd (http://www.agoda.fi/) on Aasian johtava online-hotellivarauspalvelu, joka on keskittynyt takaamaan ja tarjoamaan alimmat mahdolliset hotellihinnat. Agoda.com on osa Priceline.com:ia (Nasdaq:PCLN) ja sen verkostoon kuuluu yli 8000 hotellia Aasian ja Tyynenmeren alueella ja yli 130 000 maailmanlaajuisesti. Monikansallinen 350:sta ammattilaisesta koostuva henkilökunta, joka on sijoittunut ympäri Aasiaa, tarjoaa ensiluokkaista varauspalvelua, joka ainutlaatuisella tavalla yhdistää paikallisen tietotaidon ja yhteydet tarjotakseen nettisivujen parhaat hotellihinnat liikematkailijoille sekä lomamatkalaisille.

Lisäksi Agodan asiakkaat osallistuvat Agodan bonusohjelmaan, jolla voi säästää vielä lisää ja ansaita ilmaisia öitä. Toisin kuin bonusohjelmat, jotka rajoittavat matkailijan yhteen ketjuun, Agodan bonusohjelma mahdollistaa bonuspisteiden keräämisen tuhansista hotelleista ympäri maailmaa milloin tahansa. Pacific Asia Travel Association:in (PATA) jäsenenä Agodan tavoitteena on matkailun edistäminen tekemällä matkailusta edullisempaa ja helpompaa yhä useammille ihmisille.