Koe Malediivit Agoda.fi:n ja Bangkok Airwaysin kanssa

SINGAPORE (15. joulukuuta 2010) – Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, tekee Malediiveille pääsystä helpompaa yhteistyökumppanuudella boutique-lentoyhtiö Bangkok Airwaysin kanssa.

Agoda.fi, joka on sitoutunut tarjoamaan mukavia ja helposti varattavia matkailupalveluita Malediiveilla, on julkaissut kampanjan Thaimaan huippulentoyhtiön Bangkok Airwaysin kanssa. Agoda.fi:lla on alennettuja hintoja yli 60 luksushotellissa Malediivien saarilla ja se tarjoaa helpon ja turvallisen välittömän varausvahvistuksen jokaisessa hotellissa. Hyvän hinta-laatusuhteen lisäksi kaikki Agoda.fi:n asiakkaat ansaitsevat palkintopisteitä jokaisesta tekemästään varauksesta.

Joulu-huhtikuu on Malediivien huippusesonkia ja monet hotellit täyttyvät tänä aikana nopeasti. Tästä hetkestä aina 31. tammikuuta 2011 asti Agoda.fi:n kautta majoituksensa varaavat matkailijat voivat vielä saada alennushintoja Malediivien hotelleista ja lisämukavuutta tuo se, että Bangkok Airways tarjoaa suoran yhteyden Bangkokista Maleen. Tämä on ainoa lentoyhtiö, joka lentää tätä reittiä kolme kertaa viikossa.

Malediiveja pidetään yleisesti kalliina ja eksklusiivisena kohteena, mutta Agoda.fi:n kautta matkailijat voivat nauttia hyvinkin edullisista huonehinnoista jopa huippusesonkina. Huoneet Filitheyo Island Resort on Faafu Atoll ovat hinnaltaan USD 150 per yö aamiaisen kanssa, kun taas jotkut hotellit, kuten Cocoa Island Resort tarjoavat ilmaisia öitä niille Agoda.fi:n jäsenille, jotka varaavat vähintään neljä yötä.

Matkailijat, jotka haluavat viettää aivan erityisen Uudenvuoden loman, voivat myös nauttia hyvistä säästöistä. Luksus boutique-hotellit, kuten Shangri-La's Villingili Resort & Spa tarjoavat 49% alennuksen Agoda.fi:n kautta tehdyistä viime hetken varauksista (voimassa 15.tammikuuta 2011 asti), kun Constance Moofushi Resort on South Ari Atoll sen sijaan tarjoaa 30% alennuksen Senior Water Villasta niille asiakkaille, jotka varaavat neljä yötä tai enemmän täyshoidolla.

Viikonloppumatkat Malediiveille ovat nyt myös helpompia Agoda.fi/Bangkok Airways kampanjan johdosta. Agoda.fi:lla on tarjolla monia hotelleja alle 10 kilometrin etäisyydellä Malé-kansainvälisestä lentokentästä vähentäen siirtymisaikoja- ja kuluja.

Neljän tähden Bandos Island Resort on vain kuuden kilometrin päässä lentokentästä ja tarjoaa nyt viime hetken tarjouksia Agoda.fi:n kautta tehdyistä varauksista ennen 19. joulukuuta 2010. Bandos on hyvällä paikalla sukeltajille, koska täältä on vain lyhyt matka monille sukelluspaikoille. Toinen erinomainen hotelli sukeltajille on Diva Maldives Resort, joka sijaitsee South Ari Atollissa, jonne tulee valashaita vuoden ympäri. Viime hetken tarjouksiin kuuluu 20% alennus normaalista huonehinnasta sisältäen täyden valikoiman vesiurheilutarvikkeita.

Romanttista viikonloppua varten palkittu Soneva Gili by Six Senses sijaitsee alle kahdeksan kilometrin päässä lentokentästä. Tämä ympäristöystävällinen hotelli tarjoaa kaikki urheilu- ja sukellustarvikkeet paikan päällä, joten viikonloppumatkailijat voivat pakata kevyesti.

Agoda.fi tarjoaa tällä hetkellä erikoistarjouksia rajoitetun ajan 25:een hotelliin Malediiveilla, joihin kaikkiin kuuluu välitön varausvahvistus. Nämä kaikki voit nähdä Agoda Special Offers kohdasta. Bangkok Airwaysin lentoja voi varata Bangkokair.com kautta.