Agria Eläinvakuutuksen kävelytapahtuma auttaa tärkeää työtä tekeviä koiria

Lauantaina 19. toukokuuta Kartanonhaan puistossa järjestetään Suomen ensimmäinen Agria Koirakävely. Koirakävely on hyväntekeväisyystapahtuma, jonka avulla kerätään varoja tärkeää työtä tekeville koirille. Tänä vuonna kerätyt varat lahjoitetaan Avustajakoira ry:lle.

Kaikki kävelyn aikana kerätyt varat lahjoitetaan Suomen avustajakoirille

Agria Eläinvakuutus lahjoittaa jokaista kävelyyn osallistuvaa koirakkoa kohden 5€ Suomen Avustajakoira Ry:lle.

- Olen erittäin ylpeä siitä työstä mitä Agrialla teemme eläinten yhteiskunnallisen merkityksen ja hyvinvoinnin lisäämiseksi. Koirakävely on yksi tapa, jolla Agria voi vaikuttaa hyvän asian puolesta. Toivon, että innostamme mukaan useita koirakkoja!, kertoo Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder.

Päivämäärä: Lauantai 19.5.

Aika: Kokoontuminen tapahtumapaikalle klo 11:30. Yhteinen lähtö klo 12:00, pienempiä lähtöjä klo 14 asti. Tapahtuma päättyy klo 15:30.

Paikka: Kartanonhaan puistoalueen sirkuskenttä, Helsinki. Lähin osoite: Ruosilantie 11, 00390 Helsinki.

Valittavana on kaksi kävelyreittiä ja lisäksi alueella on tarjolla hauskaa ohjelmaa koirille ja koiraihmisille. Agria Koirakävely järjestetään samaan aikaan myös Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, eli kävelemme hyvän asian puolesta kaikissa Pohjoismaissa. Helsingissä tapahtuman juontaa Satu Aarnio.

Ilmoittautuminen ja lisätietoja:

koirakavely.fi

Agria Eläinvakuutus on eläimiin erikoistunut vakuutusyhtiö, joka tarjoaa kattavia vakuutuksia kissoille ja koirille.

Toivomme julkaistaviin lehdistötiedotteisiin lähdeviitteeksi aina Agria Eläinvakuutus. Käyttämiämme kuvia saa käyttää julkaisuissa - mikäli käytätte muuta kuvaa toivomme, että kuva ei sisältäisi brakykefaalisia/lyhytkalloisia koirarotuja tai sairaita lemmikkejä.

Lainaukset

Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder