Agria laajenee Irlantiin

Agria jatkaa kasvuaan Euroopassa, kun Agria Petinsure lanseerattiin Irlannissa 1. helmikuuta. Agrian toimitusjohtaja Agnes Fabricius uskoo, että alhainen vakuutusaste antaa tilaa kasvattaa vakuutettujen koirien ja kissojen osuutta Irlannissa ja siten lisätä lemmikkien hyvinvointia ja terveyttä.

”Tuomme vakuutustuotteillamme lisää tarjontaa irlantilaisille lemmikkieläinten omistajille. Matala vakuutusaste antaa tilaa kasvulle ja eläinten terveyden ja hyvinvoinnin edistämiselle. Meille on tärkeää lisätä tietoisuutta lemmikkien vakuuttamisen eduista”, sanoo Agria Djurförsäkringin toimitusjohtaja Agnes Fabricius.

Agria osti irlantilaisen Capstone Financial Services Limited -yhtiön helmikuussa 2022. Capstone on tarjonnut lemmikkivakuutuksia Petinsure-brändin alla. Nyt Petinsure vaihtaa nimensä Agria Petinsureksi, ja samalla Agria ottaa myös vakuutuksenantajan roolin Arch Insurancen jalanjäljissä.

Bernard O'Sullivan on nimitetty Agria Petinsuren toimitusjohtajaksi. Bernardilla on kansainvälinen tausta finanssipalvelualan johtavissa tehtävissä.

Agria toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Ranskassa, Hollannissa, Iso-Britanniassa ja nyt myös Irlannissa.