Agria lanseeraa markkinoiden kattavimmat koiravakuutukset

Agria Eläinvakuutus aloittaa koiravakuutusten myynnin Suomessa 1. kesäkuuta. Agrian hoitokuluvakuutusten kattavuus on markkinoiden laajin, joten yhtiö tarjoaa ainutlaatuista turvaa koirille.

Odotamme innolla, että pääsemme auttamaan eläintenomistajia turvaamaan lemmikkiensä hyvinvointia. Monille koira on perheenjäsen siinä missä ihmisetkin. Siksi on tärkeää pystyä tarjoamaan koiralle tarvittavaa, ammattimaista hoitoa sairauden tai tapaturman kohdatessa, perustelee Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder.

Alkuvuodesta Suomeen rantautunut Agria on kehittänyt tuotteensa yhteistyössä kasvattajien ja eläinlääkäreiden kanssa. Suomen tarjonta on samankaltainen kuin muissa Pohjoismaissa, mutta tuotteita on hienosäädetty Suomen markkinoihin sopiviksi.

Nykyään eläinlääketiede on lähes yhtä edistynyttä kuin ihmislääketiede. Agrian hoitokuluvakuutus on markkinoiden kattavin Suomessa; vakuutusmäärät ovat kilpailijoita korkeammat, jotta mahdollisimman moni koiranomistaja voi viedä koiransa sen tarvitsemaan hoitoon. Hoitokuluvakuutuksen vakuutusmäärä pysyy samana koiran koko elämän ajan, kertoo Anna Linder.

Yhteenveto Agrian koiravakuutuksista:

-          Hoitokuluvakuutus: valitse vakuutusmääräksi 3000 tai 6000 euroa.

-          Agria Henki: korvausmäärä on sama kuin koiran ostohinta tai markkina-arvo.

-          Agria Vastuu: korvaa koiran ulkopuolisille aiheuttamat esine- ja henkilövahingot.

-          Agria Lauma: tarkoitettu henkilölle, jolla on vähintään 10 koiraa. Laumavakuutus on hoitokuluvakuutus kattaa sairaudet ja tapaturmat.

Lisävakuutukset:

-          Agria Kuntoutus: kattaa esimerkiksi välilevyntyrän tai murtuman vaatiman kuntoutuksen. Korvattavat kuntoutusmuodot ovat uinti, hieronta, juoksumattoharjoittelu ja venyttely.

-          Agria Hyötykäyttö: työtä tekeville tai kilpaileville koirille suunnattu vakuutus sen varalle, että koirasta tulee työ- tai kilpailukyvytön. Korvaus yltää jopa henkivakuutuksen tasolle.

Uutuustuote on Agrian jalostusvakuutukset koirien kasvattajille. Jalostusvakuutus sisältää myös pentueen hoitokuuvakuutuksen, joka on voimassa pennuilla syntymästä lähtien.

Agria Jalostusvakuutukset: hoitokulu- ja henkivakuutus jalostuskoiralle:

– Hoitokuluvakuutus korvaa sairauden tai tapaturman aiheuttamia hoitokuluja syntymästä luovutukseen, max 4 kuukautta sekä kattaa piilevät viat.

– Henkivakuutuksen korvausmäärä on koiran ostohinta tai markkina-arvo.

– Piilevät viat -vakuutus sisältyy sisältyy Agria Jalostukseen, mutta se voidaan ostaa myös erillisenä.

Lue lisää tarjonnastamme osoitteessa www.agria.fi

Lisätietoja: Anna Linder, Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja, puhelin 044 706 5982, anna.linder@agria.fi