Tule koirasi kanssa kävelemään hyvän asian puolesta 25.5.

Agrian hyväntekeväisyyskävely Agria Koirakävely järjestetään lauantaina 25. toukokuuta Vermossa, Espoossa. Tänä vuonna hyvän asian puolesta kävellään samaan aikaan kuudessa eri maassa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Ranskassa ja Iso-Britanniassa. Suomessa Agria Eläinvakuutus lahjoittaa tapahtuman aikana kerätyt varat Etsijäkoiraliitolle.

Etsijkoirat Sara ja Santtu ovat auttaneet monia lemmikkej takaisin omistajiensa luo

Sara ja Santtu ovat kaksi useista koulutetuista etsijäkoirista, jotka auttavat karanneita lemmikkejä pääsemään takaisin kotiin omistajansa luo.

Agria Eläinvakuutus lahjoittaa jokaista kävelyyn osallistuvaa koirakkoa (koira + ihminen) kohden 5€ Etsijäkoiraliitolle. Osallistujille tapahtuma on täysin ilmainen.

Kävelyn lisäksi tapahtumassa on muutakin hauskaa ohjelmaa ja mahdollisuus ostaa pientä purtavaa. Etsijäkoiraliiton edustajia on paikalla kertomassa liitosta, etsijäkoirista ja niiden koulutuksesta sekä antamassa vinkkejä miten ennaltaehkäistä lemmikin karkaaminen ja miten toimia, jos lemmikki karkaa. Tapahtuman juontaa Tanja Karpela.

”Agria Koirakävely on esimerkki Agrian toimintaperiaatteesta käytännössä – Agria luo turvaa eläimille ja ihmisille. Olen erittäin ylpeä roolistamme koirayhteiskuntavastuun suunnannäyttäjänä ja toivon, että mahdollisimman moni osallistuu tapahtumaan ja tukee Etsijäkoiraliittoa heidän tärkeässä työssään. Yhdessä saamme hyvää aikaan!” , kertoo Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder.

Kävelemällä koirasi kanssa autat etsijäkoiria

”Agria mahdollistaa sen, että jokainen kävelijäkoirakko voi merkittävästi vaikuttaa Etsijäkoiraliiton toimintaan ja karkurien kotiinsaamiseen. Tarvitsemme kipeästi rahaa esimerkiksi suurien loukkujen teettämiseen isokokoisten koirien kiinnisaamiseksi. Arkoja tai nopeastikin villiintyneitä koiria ei välttämättä saada kiinni kuin loukuttamalla. Myös muuhun karkurien kiinnisaamiseen liittyvään toimintaan, esimerkiksi koulutukseen ja välineistöön tarvitaan avustusta”, sanoo Etsijäkoiraliiton varapuheenjohtaja Päivi Rosqvist.

Missä ja milloin?

Päivämäärä: lauantai 25. toukokuuta
Aika: 11:30-15:00. Ensimmäinen lähtö klo 12.00 ja pienempiä lähtöjä klo 14:00 asti
Paikka: Vermo, lähin osoite: Valjakkotie 02600 Espoo. Tapahtuma-alue on Vermon raviradan parkkipaikka.
Ilmoittaudu mukaan: www.koirakavely.fi

Agria Eläinvakuutus on Suomen ainoa eläimiin erikoistunut vakuutusyhtiö, joka tarjoaa vakuutuksia kissoille ja koirille.

Pikafaktat

Aika: lauantai 25.5.2019 klo 11:30-15. Ensimmäinen lähtö klo 12:00. Paikka: Vermon raviradan parkkipaikka

Lainaukset

Etsijäkoiraliiton varapuheenjohtaja Päivi Rosqvist