Uusi etätapahtuma kodittomien kissojen hyväksi: Agria Kissaparaati

Agria Eläinvakuutus järjestää 29.-30.5. hyväntekeväisyystapahtuman Agria Kissaparaatin. Agria Kissaparaati järjestetään Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Ranskassa ja Iso-Britanniassa. Kaikissa maissa lahjoitus tehdään paikallisille kodittomien kissojen yhdistyksille. Suomessa Agria Eläinvakuutus tekee lahjoituksen Kissojen Suojelu – Kisu ry:lle.

Agria Kissaparaati on hyvntekevisyystapahtuma kodittomien kissojen hyvksi

Agria Kissaparaati on hyväntekeväisyystapahtuma kodittomien kissojen hyväksi. Tapahtuma järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa etätapahtumana.

Osallistuminen on helppoa: tapahtumaan tulee ilmoittautua osoitteessa https://www.agria.fi/kissa/agria-kissaparaati ja halutessaan lisätä kuva/video kissasta tapahtumaviikonloppuna Facebook-tapahtumaan tai Instagramissa hashtagilla #agriakissaparaati

Kissaparaatissa ei ole pakko kävellä, mutta kissalle voi keksiä jotain hauskaa aktiviteettia tapahtumaviikonloppuna. Esimerkiksi mennä kissan kanssa kävelylle valjaissa & hihnassa, rakentaa kissalle kotona pieni temppurata tai rullata kissalle oma matto, jota pitkin kulkea mukana paraatissa.

Agria Eläinvakuutus tekee osallistujamäärän mukaan lahjoituksen Kissojen Suojelu – Kisu ry:lle.

Kissojen suojelu Kisu ry

Kissojen suojelu – Kisu ry on hädänalaisten kissojen oma yhdistys, jonka tarkoituksena on parantaa kissojen eläinsuojelullista tilannetta maassamme. Erityisesti Kisu ry pyrkii auttamaan populaatiokissoja, jotka ovat merkittävä eläinsuojeluongelma Suomessa. Yhdistys toimii Pirkanmaalla, Uudellamaalla ja Keski-Suomessa.

Kisu ry:n tarkoituksena on auttaa hädänalaisia kissoja ja etsiä mahdollisimman monelle kodittomalle kissalle uusi koti. Kaikki Kisu ry:lle tulevat kissat leikataan (aikuiset kissat), rokotetaan, madotetaan ja kissoille tehdään FIV- ja Felv-testit. Suurin menoerä onkin eläinlääkärikulut, jotka vuonna 2020 olivat yli 53 000 euroa. Tällä summalla Kisu ry sai autettua uuteen kotiin 375 kissaa.

Kissojen suojelu – Kisu ry:

• Hädänalaisten kissojen oma yhdistys, jonka tarkoituksena on parantaa kissojen eläinsuojelullista tilannetta.
  • Toimii Pirkanmaalla, Uudellamaalla ja Keski-Suomessa.
  • Auttaa pääosin populaatiokissoja, jotka ovat suuri eläinsuojelullinen haaste Suomessa.
  • Auttaa vuosittain 350-450 kissaa uusiin koteihin.

Agria Kissaparaati 2021

Aika: 29.-30.5.2021

Paikka: etätapahtuma

Miten osallistun? Ilmoittaudu mukaan osoitteessa https://www.agria.fi/kissa/agria-kissaparaati ja lisää halutessasi kuva/video kissasta tapahtumaviikonloppuna Facebook-tapahtumaan tai Instagramissa hashtagilla #agriakissaparaati

Agria Kissaparaati järjestetään toukokuussa kuudessa maassa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Ranskassa ja Iso-Britanniassa. Kaikissa maissa lahjoitus tehdään paikallisille kodittomien kissojen yhdistyksille.

"Toivomme, että tapahtuma saa Suomen kissakansan liikkeelle sankoin joukoin. Totta kai tavoitteenamme on, että tästä tulee jopa Euroopan mittakaavassa yksi suurimmista tapahtumista kodittomien kissojen hyväksi", kommentoi Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder.