Munksjö Oyj: Nimitys johtoryhmässä

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 30.3.2015 klo. 8.15 CEST

Munksjö Oyj: Nimitys johtoryhmässä

Norbert Mix on nimitetty tehtävään President Business Area Decor 1.7.2015 alkaen. Norbert Mix (s. 1957) toimii tällä hetkellä tehtävässä Business Area Manager Sales & Marketing Decor ja on ollut Munksjön tai sen edeltäjien palveluksessa vuodesta 2006. Hän raportoi myös jatkossa Munksjö Oyj:n toimitusjohtaja Jan Åströmille.

Norbert Mix on aiemmin toiminut useissa johtotehtävissä Munksjöllä, Technocellillä ja PWA:lla sekä Euroopassa että Pohjois-Amerikassa. Hän on koulutukseltaan metsätieteiden maisteri. Norbert Mix on Saksan kansalainen.

Christian Mandl (s. 1949), joka tällä hetkellä on johtoryhmän jäsen ja toimii tehtävässä Business Area Manager Manufacturing Decor, jää eläkkeelle suunnitelman mukaisesti 1.7.2015.

“Toivotan Norbert Mixin lämpimästi tervetulleeksi hänen uuteen tehtäväänsä. Hänellä on laajaa ja kansainvälistä kokemusta alalta ja hän kuuluu myös tulevina vuosina yhtiön avainhenkilöihin. Haluan samalla kiittää Christian Mandlia hänen omistautumisestaan, asiantuntemuksestaan ja arvokkaasta panoksestaan yhden maailman johtavan koristepaperien valmistajan luomisessa hänen yli neljänkymmenen vuoden työuransa aikana Munksjöllä.”, sanoo Jan Åström, Munksjö Oyj:n toimitusjohtaja.

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Munksjö - Älykästä paperiteknologiaa

Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy ”Made by Munksjö”. Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.