Munksjön tulosjulkistukset ja yhtiökokous 2015

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 2.10.2014 klo. 8.15 CEST

Munksjön tulosjulkistukset ja yhtiökokous 2015

Munksjö Oyj julkistaa vuoden 2014 tilinpäätöstiedotteen torstaina 12.2.2015. Vuosikertomus 2014 julkaistaan elektronisesti viikolla 12/2015 osoitteessa www.munksjo.com.

Varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä Finlandia-talossa keskiviikkona 15.4.2015 klo 13.00. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Munksjö julkistaa vuoden 2015 osalta osavuosikatsaukset ja tilinpäätöksen seuraavasti:

tammi-maaliskuu keskiviikkona 29.4.2015
tammi-kesäkuu torstaina 23.7.2015
tammi-syyskuu tiistaina 3.11.2015
Tilinpäätöstiedote vuodelta 2015 torstaina 11.2.2016

Kaikki taloudelliset katsaukset julkaistaan englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla osoitteessa www.munksjo.com. Munksjön hiljainen jakso alkaa 21 päivää ennen tulosjulkistusta.

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Munksjö - Materiaaleja innovatiiviseen tuotesuunnitteluun
Munksjö-konserni on kansainvälinen erikoispaperiyhtiö joka tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen tuotevalikoiman erilaisiin teollisuussovelluksiin ja kuluttajalähtöisiin tuotteisiin. Vuonna 1862 perustettu yhtiö on yksi maailman johtavia korkealaatuisten papereiden valmistajia monella houkuttelevalla markkinasegmentillä, kuten koristepapereissa, irrokepohjapapereissa, elektroteknisissä papereissa, tarraetikettipapereissa sekä terästeollisuuden välipapereissa. Munksjön globaalin läsnäolon ja asiakkaidemme toimintaan integroitumisen ansiosta yritys muodostaa maailmanlaajuisen palveluyrityksen, jolla on noin 2 900 työntekijää. Tuotantolaitoksemme sijaitsevat Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjö on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.

Yrityksestä

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä. Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.