Munksjön tulosjulkistukset ja yhtiökokous 2017

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 4.10.2016 klo. 8.00 CEST

Munksjön tulosjulkistukset ja yhtiökokous 2017

Munksjö Oyj julkistaa vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen torstaina 16.2.2017. Vuosikertomus 2016 julkaistaan elektronisesti viimeistään 28.2.2017 osoitteessa www.munksjo.com.

Varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä Finlandia-talossa tiistaina 21.3.2017 klo. 13.00. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Munksjö julkistaa vuoden 2017 osalta osavuosikatsaukset, puolivuotiskatsauksen ja tilinpäätöksen seuraavasti:

tammi–maaliskuu keskiviikkona 26.4.2017 (aamupäivä)
tammi–kesäkuu  tiistaina 25.7.2017 (iltapäivä)
tammi–syyskuu keskiviikkona 25.10.2017 (aamupäivä)
Tilinpäätöstiedote vuodelta 2017   tiistai 13.2.2018 (aamupäivä)

Kaikki taloudelliset katsaukset julkaistaan englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla osoitteessa www.munksjo.com. Munksjön hiljainen jakso alkaa 30 päivää ennen tulosjulkistusta.

Anna Selberg, SVP Communications, puh. +46 703 23 10 32
Laura Lindholm, Head of Investor Relations, puh. +46 72 703 6336

Made by Munksjö – Älykästä paperiteknologiaa

Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy "Made by Munksjö". Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.