Muutos Ahlstrom-Munksjön johtoryhmässä

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 21.8.2020 klo 16.00

Strategiasta, kestävästä kehityksestä ja innovaatiosta vastaava johtaja ja johtoryhmän jäsen Anna Bergquist on ilmoittanut siirtyvänsä pois yhtiön palveluksesta. Tällä hetkellä vanhempainvapaalla oleva Anna jatkaa tehtävässään kuluvan vuoden loppuun asti.

“Haluan kiittää Annaa hänen arvokkaasta työstään Ahlstrom-Munksjön Insulation-liiketoiminnassa sekä johtoryhmätyöstä. Toivotamme hänelle kaikkea hyvää uusiin haasteisiin”, sanoo Ahlstrom-Munksjön toimitusjohtaja Hans Sohlström.

Ahlstrom-Munksjön johtoryhmästä löydät tietoa täältä.

Lisätietoa:

Hans Sohlström, toimitusjohtaja, +358 10 888 2520
Johan Lindh, Viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö, + 358 10 888 4994

Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä.  Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.