Munksjö julkaisee tammi-maaliskuun 2016 osavuosikatsauksensa keskiviikkona 27.4.2016

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 12.4.2016 klo. 10.30 CEST

Munksjö Oyj:n osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2016 julkaistaan keskiviikkona 27.4.2016 noin klo. 8.30 EEST (7.30 CEST). Taloudellinen katsaus lisäaineistoineen on saatavilla osoitteessa www.munksjo.com/sijoittajat julkaisemisen jälkeen.

Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora internetlähetys (webcast) järjestetään julkaisupäivänä 27.4.2016 klo. 11.00 EEST (10.00 CEST) ravintola Savoyssa (osoitteessa Eteläesplanadi 14, 7. kerros, Helsinki). Taloudellisen katsauksen esittelee toimitusjohtaja Jan Åström. Tilaisuus on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia ja suoraa lähetystä tilaisuudesta voi seurata internetissä. Tilaisuuden tallennetta voi seurata samassa internetosoitteessa myöhemmin samana päivänä. Tiedotteen lopussa on linkki internetlähetykseen.

Internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin tiedot

Puh. nro: +358 (0)9 6937 9590
Tilaisuuden tunnus: 4697677

Osallistujia pyydetään soittamaan puhelinkonferenssiin noin 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua.

Linkki internetlähetykseen: http://qsb.webcast.fi/m/munksjo/munksjo_2016_0427_q1

Lisätietoja:
Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 72 703 63 36

Munksjö - Älykästä paperiteknologiaa

Munksjö on maailman johtavia kehittyneiden paperituotteiden valmistajia. Tuotteiden kehittämisessä hyödynnetään älykästä paperiteknologiaa. Munksjö tarjoaa ja kehittää asiakaskohtaista innovatiivista muotoilua ja toiminnallisuutta niin lattiapintoihin, keittiökalusteisiin ja huonekaluihin kuin irrokepapereihin, kuluttajaystävällisiin pakkauksiin ja energiansiirtoonkin. Muutos kohti kestävän kehityksen mukaista yhteiskuntaa on Munksjölle luonnollinen kasvutekijä, koska yrityksen tuotteilla voidaan korvata uusiutumattomia materiaaleja. Tästä syntyy ”Made by Munksjö”. Munksjön läsnäolo kaikkialla maailmassa ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa muodostavat kansainvälisen palveluorganisaation, jossa on noin 2 900 työntekijää ja 15 toimipaikkaa Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Brasiliassa ja Kiinassa. Munksjön osake on listattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.