• Ahlstrom/

Munksjö Oyj: Muutos Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen omistuksessa Coated Specialties -jakautumisessa jakautumisvastikkeena annettujen osakkeiden rekisteröinnin jälkeen

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 2.12.2013 klo. 14.40 CET

Munksjö Oyj on tänään saanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen omistus Munksjössä on noussut Coated Specialties
-jakautumisessa jakautumisvastikkeena annettujen uusien osakkeiden rekisteröinnin yhteydessä, mutta samalla alittanut 5 prosentin rajan.

Ilmoituksen mukaan Ilmarisen (y-tunnus 0107638-1) suora omistus on noussut 2 353 646 osakkeeseen, joka vastaa 4,61 prosentin osuutta Munksjön osakkeista ja äänistä aiemmin tänään tapahtuneen Ahlstrom Oyj:n osakkeenomistajille jakautumisvastikkeena annettujen uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen.

Munksjö Oyj:n osakepääoma on 15 000 000 euroa ja koostuu tästä päivästä lähtien 51 061 581 osakkeesta. Kaikki osakkeet tuottavat yhtäläisen äänioikeuden.

Lisätietoja: Laura Lindholm, Investor Relations Manager, puh. +46 10 250 1026

Munksjö – Materiaaleja innovatiiviseen tuotesuunnitteluun
Munksjö-konserni on kansainvälinen erikoispaperiyhtiö joka tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen tuotevalikoiman erilaisiin teollisuussovelluksiin ja kuluttajalähtöisiin tuotteisiin. Vuonna 1862 perustettu yhtiö on yksi maailman johtavia korkealaatuisten papereiden valmistajia monella houkuttelevalla markkinasegmentillä, kuten koristepapereissa, irrokepohjapapereissa, elektroteknisissä papereissa, tarraetikettipapereissa sekä terästeollisuuden välipapereissa. Munksjön globaalin läsnäolon ja asiakkaidemme toimintaan integroitumisen ansiosta yritys muodostaa maailmanlaajuisen palveluyrityksen, jolla on noin 3 000 työntekijää. Tuotantolaitoksemme sijaitsevat Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa ja Kiinassa. Munksjö on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää osoitteessa www.munksjo.com.