Aiforia julkaisee 25.8.2023 puolivuosikatsauksen tammi–kesäkuulta 2023

Aiforia Technologies Oyj, Lehdistötiedote, 10.8.2023 klo 10.00 EEST. Aiforia julkaisee puolivuosikatsauksen tammi–kesäkuulta 2023 perjantaina 25.8.2023 noin klo 9.00.

Puolivuosikatsaus on julkaisemisen jälkeen saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.aiforia.com/fi/ .

Aiforia järjestää englanninkielisen suoran webcast-tilaisuuden sijoittajille ja medialle klo 10.00 samana päivänä. Tilaisuudessa käydään toimitusjohtaja Jukka Tapanisen johdolla läpi yhtiön taloudellinen kehitys ja strategian eteneminen katsauskaudella.

Tilaisuutta voi seurata osoitteessa https://aiforia.videosync.fi/h1-2023-results. Osallistujat voivat esittää kysymyksiä videoalustan chat-toiminnon kautta.

Nauhoitus ja esitysmateriaali julkaistaan tilaisuuden jälkeen yhtiön verkkosivuilla https://investors.aiforia.com/fi/.

Tilaisuuteen voi halutessaan osallistua myös paikan päällä Sanomatalossa, osoitteessa Töölönlahdenkatu 2, Helsinki. Tilaisuuteen tulee ilmoittautua viimeistään torstaina 17.8. klo 16.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen ir@aiforia.com.

Lisätietoja

Jukka Tapaninen, toimitusjohtaja, Aiforia Technologies Oyj, puh. +33 61 041 6686

UB Securities Oy, puh. +358 9 25 380 225

Aiforia tarjoaa patologeille ja tutkijoille prekliinisissä ja kliinisissä laboratorioissa tehokkaan syväoppivan tekoälyohjelmiston, jonka avulla kuvista voidaan tehdä löydöksiä, päätöksiä ja diagnooseja. Aiforian pilvipohjaisten tuotteiden ja palvelujen tavoitteena on parantaa lääketieteellisten kuvien analysoinnin tehokkuutta ja tarkkuutta monilla eri aloilla, onkologiasta neurotieteeseen. Lisätietoja: www.aiforia.com