Aiforia Technologies Oyj:n osakkeelle LP-markkinatakaus Lago Kapital Oy:ltä

02.06.2022 klo 18:30 EEST

Aiforia Technologies Oyj, pörssitiedote 02.06.2022 klo 18:30 EEST

Aiforia Technologies Oyj:n osakkeelle LP-markkinatakaus Lago Kapital Oy:ltä

Aiforia Technologies Oyj ja Lago Kapital Oy ovat solmineet Nasdaq Helsingin Liquidity Providing (LP) -toiminnan edellytykset täyttävän markkinatakaussopimuksen.

Sopimuksen mukaan Lago Kapital Oy antaa Aiforia Technologies Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen siten, että suurin sallittu osto- ja myyntitarjouksen välinen erotus on 4 % laskettuna ostotarjouksesta. Tarjoukset sisältävät vähintään 2,000 euroa vastaavan osakemäärän.

Lago Kapital Oy sitoutuu antamaan Aiforia Technologies Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen Pörssin kaupankäyntijärjestelmässä jokaisena pörssipäivänä vähintään kahdeksankymmentäviisi (85) prosenttia jatkuvan kaupankäynnin ajasta.

Sopimuksen mukainen markkinatakaus alkaa 03.06.2022. Sopimus on voimassa kuuden (6) kuukauden määräajan ja jatkuu sen jälkeen yhden kuukauden irtisanomisajalla.

Markkinatakauksen avulla pyritään lisäämään osakkeen likviditeettiä sekä pienentämään osakkeen hinnan volatiliteettiä ja näin helpottamaan erityisesti yksityissijoittajien kaupankäyntiä.

Aiforia Technologies Oyj

Lisätietoja:

Jukka Tapaninen, toimitusjohtaja, Aiforia Technologies Oyj, puh. +33610416686

Veli-Matti Parkkonen, talousjohtaja, Aiforia Technologies Oyj, puh. +358405009878

UB Securities Oy, +358 9 25 380 225

Aiforia tarjoaa patologeille ja tutkijoille prekliinisissä ja kliinisissä laboratorioissa tehokkaan syväoppivan tekoälyohjelmiston, jonka avulla kuvista voidaan tehdä löydöksiä, päätöksiä ja diagnooseja. Aiforian pilvipohjaisten tuotteiden ja palvelujen tavoitteena on parantaa lääketieteellisten kuvien analysoinnin tehokkuutta ja tarkkuutta monilla eri aloilla, onkologiasta neurotieteeseen. Lisätietoja: www.aiforia.com