Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2019 I, 2020 I ja 2021 I

Aiforia Technologies Oyj, Yhtiötiedote, 11.5.2023 klo 09:00 EEST. Aiforia Technologies Oyj:n optio-oikeuksilla 2019 I,2020 I ja 2021 I on 11.4.2023 mennessä merkitty yhteensä 63 600 yhtiön uutta osaketta.

Optio-oikeuksilla tehtyjen merkintöjen merkintähinta 87 284,64 euroa kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Kaupparekisteriin merkinnän jälkeen osakkeiden yhteismäärä on 25 945 616 osaketta.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 11.5.2023. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien.

Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena NASDAQ Helsinki Oy:n First North Growth Market Finland -markkinapaikalla yhtiön vanhojen osakkeiden lisäeränä 12.5.2023 alkaen.

Optio-ohjelmien ehdot ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.aiforia.com/fi/.

Veli-Matti Parkkonen, talousjohtaja, Aiforia Technologies Oyj

puh. +358405009878