Suomeen uusi IoT-operaattori

Report this content

AinaCom tuo ensimmäisenä Suomen markkinoille kansainvälisten IoT-operaattoreiden mallin mukaiset edulliset, selkeästi hinnoitellut ja helppokäyttöiset IoT-liittymät, jotka toimivat kaikkialla maailmassa. Tällaiset aidosti kaikenkokoisten yritysten saatavilla olevat IoT-yhteydet ovat puuttuneet kotimaan tarjonnasta.

Aina IoT murtaa markkinoiden nykyisiä hintamuureja: alkuun pääsee nyt Suomessakin reilun euron kuukausihinnalla. Asiakas voi itse hallita liittymiään ja seurata niiden liikennettä ja välttää ikävät yllätykset laskussa.

”Suomessa ei tällä hetkellä ole IoT-liittymiä, jotka ovat läpinäkyvästi hinnoiteltuja ja saatavilla niin start upeille kuin vakiintuneille isoille yrityksillekin. Uudentyyppisellä tarjonnallamme edesautamme uusien suomalaisten IoT-palveluiden ja koko sektorin kehitystä. Tällaiset liittymät ovat parhaimmillaan asiakkaille, jotka eivät hyödy Suomen liittymämarkkinoiden suurten pelureiden kalliimmista palvelupaketeista,” kertoo AinaCom Oy:n toimitusjohtaja Tomi Saario.

Uudet Aina IoT -liittymät soveltuvat erilaisiin ohjaamiseen, hallintaan, valvontaan tai tiedonkeruuseen liittyviin laitesovelluksiin sekä IoT-sovelluksia tai -laitteita tarjoavien yritysten tietoliikenneratkaisuksi.

Lisätietoja:

AinaCom Oy, toimitusjohtaja Tomi Saario puh. 075 755 2001

AinaCom Oy on uudesti syntynyt 130-vuotias suomalainen start-up-yritys, joka tarjoaa PK-yritysten tarpeisiin suunniteltuja ICT-ratkaisuja ja -palveluita.

ainacom.fi | linkedin.com/companies/ainacomoy