Aiptek Tervetuloa CeBIT messuille

Report this content

Aiptek esittelee kolme uutta 3D-videokameraa (Aiptek 3D i3, Aiptek 3D i2 Pro ja Aiptek3D iS2), kaksi uutta piirtopöytää (MyNote Bluetooth ja Media Tablet Ultimate XL), Maciin sopivan PocketCinema T25-picoprojektorin sekä uusia videokameroita (näyttöruudulliset Aiptek ADH H23 ja SeeMe Hd).

Saksalainen Aiptek International GmbH, pico-projektoreiden markkinajohtaja, esittelee tämänvuotisilla CeBIT-messuilla yli kymmenen uutuutta. Esillä on mm. kolme uutta videokameraa Aiptekin tavaramerkiksi rekisteröidystä ”3D eMotion”-sarjasta. Aiptek 3Di3 on 3,2 tuuman näytöllä varustettu täysHD, jolla on hintaa vain noin 210 euroa.

Muita videokamerauutuuksia ovat AHD H23 (1080P, 23x optinen zoom ja 120x digitaalinen zoom) ja taskukokoinen SeeMe HD (1080P, 14 megapikseliä ja kaksi näyttöä valokuvien ottamiseen).

Esillä on myös Aiptekin koko picoprojektorivalikoima, mm. uusi MACiin sopiva malli PocketCinema T25:stä sekä PocketCinema V50.

Viihde-elektroniikkavalmistaja Aiptek esittelee huippu-uutuuksiaan tämänvuotisilla viisipäiväisillä CeBIT-messuilla Hannoverissa 1.–5. maaliskuuta. Aiptekin ”3D eMotion”-sarja on näkyvästi esillä tänäkin vuonna, kuten myös monet muut Aiptekin innovatiiviset tuotteet.

Tänä vuonna löydät Aiptekin hallista 15, näyttelyosastolta F12.

Varaa aikasi Aiptekin edustajalle messuilla:

Frank Seifert, Nordic Sales Manager, f.seifert@aiptek.de tai +49 173 749 62 80

Aiptek panostaa edelleen 3D-tuotteisiin

Aiptek 3D i2 oli maailman ensimmäinen kompakti design-muotoiltu videokamera. Uuden, toisen sukupolven Aiptek3D i3-horisontaalimallin ominaisuuksiin kuuluu täysHD. Kahden erillisen linssin ja kahden 5 megapikselin kuvasensorin avulla saat korkealaatuisia 3D HD-videoita ja -valokuvia, joita voit esikatsella suurelta 3,2 tuuman näytöltä.

Aiptekin uusi 3D-täysHD Aiptek3D i2 Pro (1080P/30fps) on markkinoiden tämän hetken tehokkain videokamera. Sen tehokkaiden HD-tuplasensoreiden ansiosta voit muuntaa ottamasi 3D-kuvat ja -videot mukana tulevan ohjelmiston avulla katseltaviksi useimpien suurten merkkien 3DTV-laitteilla. Aiptek 3D i2:ssa on sisäänrakennettu 3D 2,4 tuuman 3D LCD-näyttö välittömällä toistolla. Voit myös yhdistää videokameran tietokoneeseesi USB:n kautta tai HDTV-laitteeseesi HDMI:n kautta.

Kolmas 3D-sarjan videokamera on Aiptek3D iS2, kompakti desing-muotoiltu DSC, jonka hinta on houkutteleva. 3D-kuvien ottaminen ja kuvaaminen on helppoa. Kaksi erillistä linssiä ja kaksi 5 megapikselin kuvasensoria mahdollistaa hyvän 3D HD-kuvalaadun.

Kuvia ja HD-videoita on helppo ladata internetiin, esim. Facebook®- tai YouTube®-sivustoille. Erillisiä kaapeleita tai ohjelmistoja ei tarvita.

Uusi picoprojektori PocketCinema-sarjassa

PocketCinema T25 on uusimman sukupolven USB-picoprojektori, joka sopii suoraan MacBookiin, iMaciin, MacMiniin tai MacProhon.  Pienen kokonsa ja kevyen muotoilunsa ansiosta sen voi ottaa helposti mukaan liikematkalle. PocketCinema T25:lla voit pitää esityksen milloin ja missä tahansa, oikealta etäisyydeltä ja hämärässä valossa.

TäysHD-videokamerat

AIPTEK tuo markkinoille nyt myös uuden nopean Aiptek AHD H23-videokameran, jossa on täysHD (1920x1080) ja maksimissaan 23x optinen zoom.

Videokamera on helppokäyttöinen, ja siinä on valovoimainen 3 tuuman kosketusnäyttö kuvaamisen helpottamiseksi päivänvalossa. Lisäksi siinä on automaattinen "Smile-shutter"-toiminto, joka laukaisee kameran automaattisesti kuvattavan kohteen hymyillessä tai kameran tunnistaessa kohteen.

Aiptek tuo markkinoille myös uuden HD Snap-kameran. Kompaktilla ja tyylipuhtaalla SeeMe HD -mallilla voit sekä videoida täysHD-kuvaa (1080P/30) että ottaa teräväpiirtokuvia (14 megapikseliä). Kamera on helppokäyttöinen – sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin tähdätä ja painaa laukaisinta oikealla hetkellä.

Kuvattava kohde näkyy kameran molemmilla näytöillä; 2,7 tuuman TFT LCD-näytöllä ja 1,0 tuuman näytöllä, joten voit yhtä aikaa sekä hymyillä kameraan että olla valokuvaaja.

Voit myös jakaa kuvasi ja kokemuksesi helposti lataamalla kuvat USB-liittimen avulla tietokoneellesi ja internetiin, esim. YouTubeen tai Facebookiin!

Graafinen piirtopöytä Media Tablet Ultimate XL

Aiptek tuo markkinoille nyt myös ammattilaiskäyttöön tarkoitetun 14,1 tuuman (35,8 cm) Media Tablet Ultimate XL-piirtopöydän, jossa on monia huippuluokan toimintoja, esim. ilman paristoja toimiva piirtokynä kaltevuusherkkyydellä, 5080 Lpi:n resoluutio ja ergonominen muotoilu oikea- tai vasenkätisille.

Uusi Media Tablet Ultimate XL on suunniteltu erityisesti digitaalisen sisällön suunnittelijoille; valokuvaajille, muotoilijoille ja taiteilijoille, jotka tarvitsevat työvälineiltään ominaisuuksia ja mukavuustekijöitä, jotka on sisäänrakennettu Aiptekin ammattilaispiirtopöytään.

A5-kokoinen MyNote Bluetooth on täydellinen apuväline kaikille, jotka kirjoittavat mieluiten paperille ja uneksivat sisällön siirtämisestä digitaaliseen muotoon. Kirjoittaessasi paperille teksti muutetaan samanaikaisesti digitaaliseen muotoon. Laitteen sisäiseen muistiin mahtuu jopa sata sivua tekstiä, jotka siirretään eteenpäin Bluetooth-tekniikalla.  Yhdistetyn matkapuhelinsovelluksen avulla teksti voidaan lähettää matkapuhelimeesi muokattavaksi tai lähetettäväksi eteenpäin tekstiviestinä tai sähköpostitse. Sovelluksia löytyy sekä Androidille, Blackberrylle, Windowsille että MacOSille.

Tietoja Aiptekista

Aiptek International on maailman johtava kodinelektroniikan suunnittelija ja valmistaja. Tuotevalikoimaan kuuluvat mm. palkitut pico-projektorit, joista ensimmäinen julkistettiin IFA-messuilla 2008 sekä kattava HD-videokameravalikoima ja asiakkaiden odotukset monin verroin ylittävä digitaalisten piirustuspöytien mallisto.

Legendaarista PenCam/SpyCam-minivideokameraa, jolla Aiptek aloitti toimintansa 1999, on tähän mennessä myyty maailmanlaajuisesti yli 2,5 miljoonaa kappaletta ja se on edelleen tuotannossa.

Tuotevalikoimaa kasvatetaan vuosittain. Nykyään Aiptek markkinoi noin kolmeakymmentä videokameramallia, kymmentä pico-projektorimallia sekä noin kymmentä erilaista digitaalista piirtopöytämallia.

Aiptek (Advanced Intelligent Personal Technology) aloitti toimintansa Taiwanissa vuonna 1997, ja sillä on nykyään kansainväliset toimistot Aasiassa, Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Euroopan pääkonttori, joka sijaitsee Düsseldorfin ulkopuolella Willichissä Saksassa, hoitaa myös Lähi-idän ja Afrikan markkinoinnin. Aiptek tarjoaa Saksasta käsin asiakkailleen logistiikka-, myynti- ja markkinointitukea.

Lisätietoja osoitteessa www.aiptek.eu

Pohjoismaisen median yhteyshenkilö:

Ztartitup Nordic AB

Åke Hyppe

Disponentgatan 1

SE-112 62 Stockholm, Sverige

Puhelin: +46 8 21 57 70

Matkapuhelin: +46 70 795 84 30

Ake.hyppe@ztartitup.com

Hae lehdistötiedotteet, korkeatarkkuuskuvat ja tekniset tiedot FTP-palvelimeltamme

ftp://ztartitup.com

käyttäjänimi: kungsangen

salasana: holeinone

Peruuta lehdistötiedotteiden tilaus napsauttamalla press@ztartitup.com ja kirjoita Aihe-kenttään!

Avainsanat: