Aktian johto nauttii hallituksen luottamusta

Aktian johto nauttii hallituksen luottamusta Aktian johto on hallituksen tuella jo pitemmän aikaa työskennellyt vakuutusyhteistyökumppanien kanssa luotavasta yhteistyöverkosta yhdessä Säästöpankkiliiton kanssa. Hallitus on päättänyt, ettei yhteistyösuunnitelmaa Pohjola-Suomi -ryhmän kanssa sen tämänhetkisessä muodossa esitellä hallintoneuvostolle päätettäväksi. Johto jatkaa nyt hallituksen tuella Aktian suunnitelmien edelleen kehittämistä haasteellisena tavoitteenaan ottaa huomioon - omistajien pyrkimykset - liiketaloudelliset perusteet - säästöpankkiryhmän yhteiset edut. Hallitus on tämänpäiväisessä kokouksessaan yksiselitteisesti ja yksimielisesti ilmaissut täyden luottamuksensa koko Aktian johtoa kohtaan. AKTIA SÄÄSTÖPANKKI OYJ Hallitus Lähettäjä: Ulrika Romantschuk, puh. 010 247 6590, 050 563 8554 ulrika.romantschuk@aktia.fi Jakelu: HEX Helsingin Pörssi, tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/12/20020312BIT00790/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/12/20020312BIT00790/wkr0002.pdf