Aktian varatoimitusjohtaja Jan-Peter Rehn on nimitetty Suomen Sonera Plazan toimitusjohtajaksi Varatoimitusjohtaja Jan-Peter Rehn, joka vastaa Aktian varallisuudenhoidosta, on nimitetty Suomen Sonera Plazan toimitusjohtajaksi. - Vajaan kolmen Aktia-vuotensa aikana Rehn on ansiokkaasti rakentanut ja kehittänyt konsernin varallisuudenhoitoa, ja on luonnollisesti valitettavaa menettää keskeinen henkilö Aktian johdossa. Olemme kuitenkin ensimmäisten joukossa onnittelemassa häntä huipputyöpaikasta mielenkiintoisella alalla, painottaa Aktian toimitusjohtaja Erik Anderson. Rehn siirtyy Sonera Plazan palvelukseen lähitulevaisuudessa, jolloin Rehnin alaisina toimineet tytäryhtiöt ja liiketoimintayksiköt siirtyvät väliaikaisesti Andersonin vastuulle. AKTIA SÄÄSTÖPANKKI OYJ Lisätietoja: Toimitusjohtaja Erik Anderson, puh. 010 247 6210 Lähettäjä: Ulrika Romantschuk, puh. 010 247 6590, 050 563 8554 viestintäpäällikkö ulrika.romantschuk@aktia.fi Jakelu: HEX Helsingin Pörssi, tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/09/21/20000921BIT00520/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/09/21/20000921BIT00520/bit0002.pdf