Henry Wiklund Aktian hallintoneuvoston puheenjohtajaksi

Henry Wiklund Aktian hallintoneuvoston puheenjohtajaksi Aktia Säästöpankki Oyj:n hallintoneuvosto nimitti tänään pidetyssä kokouksessaan Svenska Litteratursällskapet i Finlandin toimitusjohtajan, kamarineuvos Henry Wiklundin hallintoneuvoston puheenjohtajaksi. FöreningsSparbanken AB:n toinen varapuheenjohtaja Bo Forslund valittiin hallintoneuvoston uudeksi varapuheenjohtajaksi. Hallintoneuvoston varapuheenjohtajina jatkavat varatuomari Bo Göran Eriksson, maatalous- ja metsätieteiden maisteri Henrik Sundbäck, agrologi Lorenz Uthardt ja kauppatieteiden maisteri Bo-Gustav Wilson. AKTIA SÄÄSTÖPANKKI OYJ Lähettäjä: Ulrika Romantschuk, puh. 010 247 6590, 050 563 8554 viestintäjohtaja ulrika.romantschuk@aktia.fi Jakelu: HEX Helsingin Pörssi, tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/15/20020515BIT01440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/15/20020515BIT01440/wkr0002.pdf