Robert Sergelius Aktian varatoimitusjohtajaksi vastuualueenaan Varallisuudenhoito Diplomi-insinööri Robert Sergelius (43) on nimitetty varatoimitusjohtajaksi ja Aktian konserninjohdon jäseneksi tehtävänään kehittää ja vahvistaa konsernin varallisuudenhoitoa. Sergelius on vuodesta 1997 työskennellyt Alfred Berg Finlandin toimitusjohtajana ja pääanalyytikkona. Sergelius aloittaa toimessa elokuussa 2003. Johtaja Stefan Tötterman on ilmoittanut vastaavansa Aktian varallisuudenhoidosta toukokuun loppuun saakka, minkä jälkeen hän eroaa Aktian palveluksesta. Robert Sergeliuksen lisäksi Aktian konserninjohtoon kuuluvat toimitusjohtaja Mikael Ingberg, varatoimitusjohtaja Asko Rintala (Yrityspankki), varatoimitusjohtaja Jarl Sved (Keskitetyt palvelut), johtaja Kenneth Kaarnimo (Yksityisasiakkaat), johtaja Tom Anderzén (Tietotekniikka ja Liiketoiminnan kehittäminen) ja Marit Leinonen (henkilöstön edustaja). AKTIA SÄÄSTÖPANKKI OYJ Lisätietoja: Toimitusjohtaja Mikael Ingberg, puh. 010 247 6210 Lähettäjä: Ulrika Romantschuk, puh. 010 247 6590, 050 563 8554 viestintäjohtaja ulrika.romantschuk@aktia.fi Jakelu: HEX Helsingin Pörssi, tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT00550/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT00550/wkr0002.pdf