16.5.2017 klo 11.00

Aktia on julkaissut vakavaraisuutta ja taloudellista tilaa koskevan raporttinsa (SFCR) vuodelta 2016 (ruotsiksi julkaistavassa raportissa on yhteenveto suomeksi).

Raportissa kuvataan yksityiskohtaisesti yhtiön vakavaraisuus ja taloudellinen tilanne samoin kuin yhtiön hallintojärjestelmät, riskiprofiili sekä se, millä tavalla yhtiö hallitsee olennaiset riskit.

Raportti on luettavissa tästä https://www.aktia.fi/sv/solvens

Aktia Henkivakuutus Oy, toimitusjohtaja Katja Kerke, puh. 010 247 8344

Aktia tarjoaa asiakkailleen yksilöllisiä ratkaisuja laajasta pankki-, vakuutus- ja kiinteistönvälityspalvelujen valikoimastaan. Aktia toimii Suomen rannikkoalueella ja sisämaan kasvukeskuksissa. Aktialla on noin 380 000 asiakasta, joiden palvelusta noin 45 konttorissa, verkossa ja puhelimitse vastaa noin 1 000 aktialaista. Aktian osakkeet (AKTAV, AKTRV) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja Aktiasta löydät osoitteesta www.aktia.com