Aktia Varainhoito valittu Suomen parhaaksi rahastovalitsijaksi

8.12.2014 klo.10.00

Aktia Varainhoito Oy:n rahastovalintatiimille myönnettiin viidettä kertaa peräkkäin Fund Selection Team of the Year in Finland -palkinto. Palkinnon myöntää ruotsalainen Tell Media Group, joka korostaa rahastoanalyysin ja sen metodien tärkeyttä varainhoidossa.

Arvioinnin perustana on yli neljältäkymmeneltä kansainväliseltä rahastoyhtiöltä saadut mielipiteet heitä tutkineista varainhoitajista ja sijoittajista. Kriteerit parhaan tiimin valinnalle olivat mm. rahastovalintatiimin oikea tavoiteasetanta ja kommunikointitaidot läpi analyysiprosessin sekä rahastovalintaprosessin ammattimaisuus.

Palkinnon vastaanotti rahastotutkimuksen johtaja Antti Vesa. ”Olen erittäin ylpeä tiimimme työstä. On hienoa nähdä, että rahastoyhtiöt arvostavat meitä ja pitävät meitä erittäin tasokkaana vastapuolena.”

”Palkinto on hyvä osoitus siitä, miten toimintamallimme tuo lisäarvoa kaikille asiakkaillemme”, toteaa Aktia Varainhoidon toimitusjohtaja Anders Ehrström.

Johtaja Antti Vesa, Aktia Varainhoito Oy
Puh. 020 247 7051, 050 552 1556