Petri Sandkvistista Aktia Pohjanmaan uusi aluejohtaja

8.5.2014 klo 11.00

Petri Sandkvist, 39, on nimitetty Aktia Pankin Pohjanmaan aluejohtajaksi. Hän aloittaa uudessa toimessaan 1.9.2014. Sandkvist on viimeksi vastannut Vaasan Aktia Private Bankingin toiminnasta.

Monipuolisen uran Aktiassa tehnyt Petri Sandkvist on työskennellyt pankissa vuodesta 2002. Sandkvist on mm. toiminut Kokkolan–Kruunupyyn konttoriryhmän pankinjohtajana, ja viimeiset viisi vuotta hän on vastannut Vaasan Aktia Private Bankingista, missä tehtävässä hän jatkaa myös aluejohtajan ominaisuudessaan.

• Vaasan Aktia Private Banking on tehnyt hyvää tulosta ja kehittynyt positiivisesti Petrin alaisuudessa. Painotamme Aktiassa paikallistuntemusta ja alueellista läsnäoloa avainhenkilöiden valinnassa, ja Petri täyttää nämä molemmat kriteerit, toteaa varatoimitusjohtaja Taru Narvanmaa.

Petri Sandkvist seuraa tehtävässä Gösta Råholmia. Råholm vastaa edelleen konsernin kiinteistönvälityksestä ja toimii Senior Advisorina uuden peruspankkijärjestelmän käyttöönottoprojektissa keväällä 2015 tapahtuvaan eläkkeelle siirtymiseensä saakka.

Aluejohtajat kuuluvat Aktian operatiiviseen johtoryhmään.

Varatoimitusjohtaja Taru Narvanmaa, puh. 050 590 9398
Aluejohtaja (1.9.2014–) Petri Sandkvist, puh. 040 521 5758