Alexandria laajentaa sijoitusvakuutustensa valikoimaa kahdella uudella vakuutustuotteella

Lehdistötiedote Alexandria Group Oyj 7.11.2023 kello 14.00

Alexandria laajentaa sijoitusvakuutustensa valikoimaa kahdella uudella sijoitusvakuutustuotteella, Alexandria Varainhoitovakuutuksella sekä Alexandria Varainhoitokapitalisaatiolla. Uudet vakuutukset mahdollistavat asiakkaalle aiempaa laajemman sijoituskokonaisuuden hallinnan yhden vakuutuksen sisällä. Sekä varainhoitovakuutuksen että kapitalisaatiosopimuksen minimisijoitussumma on 50 000 euroa ja niiden vakuutusyhtiönä toimii kotimainen Henki-Fennia.

”Uudet vakuutustuotteet vahvistavat sijoitusvakuutustemme valikoimaa ja tuovat hyvin kilpailukykyisen vaihtoehdon asiakkaidemme sijoitusten hallintaan. Sijoitusvakuutuksella sijoittaja voi hallita sijoituksiaan verotehokkaasti sekä huomioida samalla varallisuuden siirtymisen jälkipolville. Sijoitusvakuutuksilla on kasvavaa kysyntää markkinassa, ja uudet tuotteet vastaavat siihen erinomaisesti sekä nykyisten että uusien asiakkaidemme osalta”, Alexandrian toimitusjohtaja Jan Åkesson kommentoi.

Vakuutustuotteiden tarkemmat ehdot ja tuoteselosteet ovat saatavissa Alexandrian verkkosivuilla

Alexandria Group Oyj

Vuonna 1996 perustettu Alexandria on 27 vuoden aikana kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista sijoituspalveluyhtiöistä. Tehtävänämme on auttaa suomalaisia kasvattamaan varallisuuttaan ja elämään rikkaampaa elämää. Alexandria palvelee lähes 37 000 asiakastaan 30 paikkakunnalla yli 200 sijoitusalan asiantuntijan voimin. Konsernin muodostavat Alexandria Group Oyj, Alexandria Rahastoyhtiö Oy, Alexandria Markets Oy, Alexandria Yritysrahoitus Oy sekä Premium Advisors Oy. Yhtiön osake on listattu First North -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella ALEX.