Alexandria Pankkiiriliike Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin

ALEXANDRIA PANKKIIRILIIKE OYJ - YHTIÖTIEDOTE 20.6.2022 kello 18.00

Alexandria Pankkiiriliike Oyj:n (Yhtiö) henkilöstölle ja sidonnaisasiamiehille suunnatussa henkilöstöannissa merkityt 421 940 uutta osaketta on tänään 20.6.2022 rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin.

Uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen Yhtiön osakkeiden lukumäärä on 10 420 370 osaketta.

Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Henkilöstöannissa annetut uudet osakkeet kirjataan arvo-osuustileille arviolta tänään 20.6.2022 ja otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla arviolta 23.6.2022.

Alexandria Pankkiiriliike Oyj

Vuonna 1996 perustettu Alexandria on 25 vuoden aikana kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista sijoituspalveluyhtiöistä. Yhtiö on erikoistunut laadukkaisiin säästämisen ja sijoittamisen ratkaisuihin. Alexandria palvelee yli 35 000 asiakastaan 30 paikkakunnalla yli 230 sijoitusalan asiantuntijan voimin. Konsernin muodostavat Alexandria Pankkiiriliike Oyj, Alexandria Rahastoyhtiö Oy, Alexandria Markets Oy, Alexandria Yritysrahoitus Oy sekä Premium Advisors Oy. Yhtiön osake on listattu First North -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella ALEX.