Alexandrian päälakimies vaihtuu

Alexandria Pankkiiriliike Oyj Yhtiötiedote 5.7.2022 kello 9.30

Alexandrian päälakimies Juulia Kurunsaari jättää tehtävänsä. Kurunsaari siirtyy eläkeyhtiö Ilmarisen lakiasiainjohtajaksi 29.8.2022 alkaen. Alexandria on jo käynnistänyt uuden päälakimiehen rekrytointiprosessin.

”Juulia Kurunsaari on ollut osa Alexandrian johtoryhmää vuodesta 2015. Haluan kiittää häntä loistavasta työstä konsernin lakiasioiden johtamisessa ja kehittämisessä. Juulia on toiminut keskeisessä roolissa kasvaessamme yhdeksi Suomen suurimmista, listatuista varainhoitoyhtiöistä.” Alexandrian toimitusjohtaja Jan Åkesson kommentoi.

Lisätietoja:

Jan Åkesson

jan.akesson@alexandria.fi

Alexandria Pankkiiriliike Oyj

Vuonna 1996 perustettu Alexandria on 25 vuoden aikana kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista sijoituspalveluyhtiöistä. Yhtiö on erikoistunut laadukkaisiin säästämisen ja sijoittamisen ratkaisuihin. Alexandria palvelee yli 35 000 asiakastaan 30 paikkakunnalla yli 230 sijoitusalan asiantuntijan voimin. Konsernin muodostavat Alexandria Pankkiiriliike Oyj, Alexandria Rahastoyhtiö Oy, Alexandria Markets Oy, Alexandria Yritysrahoitus Oy sekä Premium Advisors Oy. Yhtiön osake on listattu First North -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella ALEX.