Fellow Finance yhteistyöhön Mobifyn kanssa

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 15.1.2021 KLO 14:00

Fellow Finance ja Mobify ovat aloittaneet yhteistyön, jossa Fellow Finance tarjoaa rahoituksen Mobifyn asiakkaiden Taloustiliin.

Mobifyn Taloustili on rahoitusratkaisu, joka on käytettävissä laskujen maksamiseen Mobify-palvelussa. Laskut muodostavat kuukausittain kuluttajan suurimman menoerän ja ennakoimattomat laskut voivat aiheuttaa yllättävän tarpeen rahoitukselle. Taloustili mahdollistaa kuluttajalle joustavan ratkaisun kuukausittaisten menojen tasaamiseen. Mobify tarjoaa kuluttajalle alustan kokonaisvaltaiseen talouden hallintaan mahdollistaen laskujen vastaanottamisen ja maksamisen keskitetysti yhdestä sovelluksesta. Alustalta löytyy myös muita taloutta tukevia ominaisuuksia, jotka helpottavat kuluttajan arkea.

Fellow Finance on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu, jossa lainanantajat ja lainanhakijat kohtaavat toisensa turvallisesti ja digitaalisesti. Perustehtävämme on auttaa yrityksiä ja yksityishenkilöitä heidän jokapäiväisissä rahoitustarpeissaan sekä löytää rahoituksen tarjoajille eli lainasijoittajillemme laadukkaita rahoituskohteita.

Yhteistyö tarjoaa meille uuden mielenkiintoisen kanavan rahoituksen välittämiseen lainasijoittajiltamme entistä suuremmalle määrälle kuluttajia. Uusi rahoituskanava tukee strategiamme mukaista tavoitetta tarjota rahoitusta kuluttajalle heti tarpeen syntyessä ja näin olla mukana kuluttajan arjessa”, kertoo Fellow Financen toimitusjohtaja Teemu Nyholm.

Haluamme tarjota käyttäjillemme kaikki tarpeelliset työkalut parempaan oman talouden hallintaan ja Taloustili tuo kaivattua joustavuutta laskujen maksamiseen. Tuote on otettu hyvin vastaan käyttäjiemme keskuudessa ja yhteistyön avulla pystymme vastaamaan Taloustilin kasvavaan kysyntään”, kertoo Mobify Invoices Oy:n toimitusjohtaja Niklas Elomaa.

Niklas Elomaa, toimitusjohtaja, Mobify Invoices Oy, niklas.elomaa@mobify.fi, puh +358 440 544 703

Teemu Nyholm, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Hyväksytty neuvonantaja, Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 700 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekeissä palvellen yli 900 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle.  Lisätietoa Fellow Financesta saat osoitteesta www.fellowfinance.fi.

Mobify Invoices Oy on kehittänyt Mobify -alustan, joka tarjoaa kuluttajille sovelluksen kokonaisvaltaiseen talouden hallintaan. Alusta tarjoaa useita kuluttajan talouteen liittyviä palveluita kuten laskujen vastaanoton ja maksamisen, dokumenttien hallinnan, tilastoinnin ja muita taloutta tukevia ominaisuuksia sekä verkossa, että mobiilissa. Mobifylla on 34 000 käyttäjää ja laskuja maksettiin alustan kautta 15 miljoonalla eurolla vuonna 2020. Lisätietoa Mobifysta saat osoitteesta www.mobify.fi.