Fellow Pankin luotto- ja talletuskannan kehitys heinäkuussa

FELLOW PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 8.8.2022 KLO 16:10 EEST

Heinäkuussa 2022 Fellow Pankki myönsi rahoitusta 22,3 miljoonalla eurolla. Fellow Pankin luottokanta heinäkuun 2022 lopussa oli yhteensä 116,7 miljoonaa euroa. Talletuskanta kuukauden lopussa oli 255,2 miljoonaa euroa.

Heinäkuun alussa toteutimme yrityskaupan, jolla hankimme henkilökohtaisen talouden hallinnan mobiilisovelluksen kehittämiseen keskittyvän Mobify Invoices Oy:n. Mobifyn sovellus tulee jatkossa täydentämään mobiilipankkimme ominaisuuksia ja Mobifyn kehitystiimi vahvistaa entisestään mobiilikehitys-osaamistamme.

Helppokäyttöisiin digitaalisiin palvelukanaviin panostava Fellow Pankki tarjoaa tällä hetkellä joustavat rahoituspalvelut PK-yrityksille ja yksityishenkilöille sekä kilpailukykyistä ja turvallista tuottoa talletusvaroille säästötileillä ja määräaikaistalletuksilla. Palvelutarjonta laajenee vaiheittain vuoden 2022 aikana.

Fellow Pankki tiedottaa luotto- ja talletuskannan kehittymisestä kuukausittain.