Fellow Pankin määräaikaistalletus on saatavilla myös Saksassa yhteistyössä Raisinin kanssa

FELLOW PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 11.8.2022 KLO 15:50 EEST

Fellow Pankki on aloittanut yhteistyön saksalaisen Raisinin kanssa. Raisin ylläpitää Saksassa weltsparen.de-verkkopalvelua, jossa asiakas voi helposti vertailla eurooppalaisten pankkien talletustarjouksia ja tehdä talletuksen haluamaansa pankkiin Raisin Bankin välityksellä. Yhteistyön myötä Fellow Pankin määräaikaistalletustuotteet ovat nyt saksalaisten säästäjien saavutettavissa.

Raisinin toimitusjohtaja Tamaz Gerogadze: “Fellow Pankki on ensimmäinen suomalainen pankki, joka käyttää saksalaista weltsparen.de-alustaamme vähittäisrahoitukseen. Uusi ja digitaalinen pankki on optimaalinen kumppani Raisinille, sillä meitä molempia yhdistää sama tavoite tehdä säästämisestä joustavampaa ja palkitsevampaa.”

Fellow Pankin talletusasiakkuuksista vastaava johtaja, Antoni Airikkala: ”Raisinin alustan kautta pystymme tarjoamaan talletustuotteitamme saksalaisille säästäjille. Luonnollisesti tämä on meille merkittävä kanava määräaikaistalletusten keräämiseen ja siten yksi tärkeä elementti pankin ottolainauksessa ja pitkäaikaisen rahoituksen järjestämisessä. Tulevaisuudessa yhteistyö mahdollistaa talletustuotteiden jakelun laajentamisen myös muihin isoihin eurooppalaisiin maihin.”