Fellow Pankki alkaa tarjota käyttötilejä maksuominaisuuksilla yritys- ja yksityisasiakkaille

FELLOW PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 23.2.2023 KLO 14:00 EET

Fellow Pankki on tänään tuonut valikoimiinsa käyttötilin, joka mahdollistaa asiakkaalle maksuliikenteen hoitamisen Fellow Pankissa. Käyttötilin avulla Fellow Pankin asiakkaat voivat suorittaa ja vastaanottaa maksuja. Käyttötilien käyttöönottamiseksi Fellow Pankki on liittynyt EBA Clearingin SEPA -maksuliikennejärjestelmään.

”Käyttötilin tarjoaminen ja maksuliikenteeseen liittyminen on luonnollinen askel palveluvalikoimamme laajentamisessa ja tukee pankin strategiaa tarjota sujuvimmat arjen digitaaliset pankkipalvelut yksityishenkilöille ja PK-yrityksille. Maksuliikennejärjestelmään liittyminen mahdollistaa myös monipuolisemmat Banking-as-a-Service -palvelut kumppaneillemme ja heidän asiakkaillensa. Olemme iloisia, että käyttötilin myötä Fellow Pankin asiakkaat voivat jatkossa käyttää pankissamme juuri niitä palveluita, joita he arjessaan eniten tarvitsevat”, Fellow Pankin johtaja Antoni Airikkala kertoo.

Fellow Pankin käyttötilin voi avata helposti ja maksutta pankin verkkosivuilla ja mobiilisovelluksessa.

Antoni Airikkala, johtaja, Fellow Pankki Oyj, antoni.airikkala@fellowpankki.fi, puh. +358 46 810 34 34