Fellow Pankki ja Talenom tarjoavat yhteistyössä integroidut pankkipalvelut Talenomin asiakkaille

FELLOW PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 19.9.2022 KLO 13:00 EEST

Fellow Pankki ja Talenom ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien pankki- ja rahoituspalveluiden tarjoamista Talenomin taloushallinnon palveluita käyttäville yrityksille. Yhteistyö mahdollistaa Fellow Pankin maksuliikennetilien, luottokorttien ja rahoituspalveluiden hakemisen ja käyttämisen suoraan Talenomin alustan kautta. Yhdessä Talenom ja Fellow Pankki luovat ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden, joka yhdistää taloushallinnon palvelut ja pankkipalvelut yhdeksi tiiviisti integroiduksi kokonaisuudeksi.

Yhteistyö tukee Fellow Pankin kasvutavoitteita yritysasiakkaiden pankkipalveluissa sekä pankin strategiaa tarjota pankkipalveluita integroidusti niissä kanavissa, joissa asiakkaat raha-asioitaan hoitavat.

Esapekka Heikkilä, kehityspäällikkö, Fellow Pankki: ”Yhteistyö avaa yrittäjälle täysin uudenlaisen ja asiakaskokemukseltaan ylivertaisen tavan käyttää pankkipalveluita. Kaikki verkkopankin toiminnallisuudet ovat käytettävissä suoraan Talenomin alustan kautta, ja kaikki pankki- ja rahoituspalvelut on suoraan integroitu Talenomin taloushallinnon järjestelmiin tehostaen näin merkittävästi yritysten taloushallinnon prosesseja.”

Tuomas Iivanainen, Markkinointijohtaja, Talenom: ”Haluamme tarjota ylivoimaiset tilitoimisto- ja pankkipalvelut pienille ja keskisuurille yrityksille. Nyt tehty sopimus on iso askel strategiamme toteuttamisessa ja olemme erittäin innoissamme voidessamme tuoda asiakkaillemme kattavat pankkipalvelut oman ohjelmistomme kautta.”

Teemu Nyholm, toimitusjohtaja, Fellow Pankki: “Talenom-yhteistyö on hyvä esimerkki visiostamme tarjota pankki- ja rahoituspalveluita niissä kanavissa ja hetkissä, joissa asiakkaamme hoitavat talousasioitaan. Teknologinen osaamisemme mahdollistaa näiden integroitujen palveluiden toteuttamisen ketterästi ja tehokkaasti. Uskomme Banking-as-a-Service (BaaS) -palveluiden muodostavan merkittävän tukijalan Fellow Pankin kasvulle jatkossa."

Yhteistyön käynnistäminen tuo Fellow Pankin pankki- ja rahoituspalvelut kaikkien Talenomin suomalaisten yritysasiakkaiden saataville kasvattaen näin merkittävästi pankin yritysasiakkaiden potentiaalista asiakaskantaa. Tavoitteena yhtiöillä on käynnistää Integroitujen pankkipalveluiden tarjoaminen Talenomin asiakkaille vuoden 2023 ensimmäisen kvartaalin aikana.

Otto-Pekka Huhtala, toimitusjohtaja, Talenom Oyj, otto-pekka.huhtala@talenom.fi, puh. +358 40 7038 554

Talenom Oyj lyhyesti

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.