Fellow Pankki Oyj: 1 175 088 uutta osaketta rekisteröity kaupparekisteriin

FELLOW PANKKI OYJ PÖRSSITIEDOTE 6.7.2022 KLO 16:20 EEST

Fellow Pankki Oyj ("Fellow Pankki") tiedotti 4.7.2022 sopineensa Mobify Invoices Oy:n koko osakekannan hankkimisesta ja hankintaan liittyvästä suunnatusta uusien osakkeiden ("Uudet Osakkeet") osakeannista ("Osakeanti"). Osakeannissa Fellow Pankki laski liikkeeseen yhteensä 1 175 088 Uutta Osaketta. Uudet Osakkeet on tänään rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin.

Uusien Osakkeiden rekisteröinnin seurauksena Fellow Pankin kaikkien rekisteröityjen osakkeiden lukumäärä on 88 332 182. Uudet Osakkeet (ISIN-tunnus FI4000170915) tuottavat osakkeenomistajan oikeudet Fellow Pankissa sen jälkeen, kun ne on kirjattu merkitsijöiden arvo-osuustileille.

Kaupankäynnin Uusilla Osakkeilla odotetaan alkavan Nasdaq Helsingin pörssilistalla arviolta 7.7.2022 edellyttäen, että Nasdaq Helsinki Oy hyväksyy yhtiön listalleottohakemuksen.

Lisätietoja: