Fellow Pankki Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunta nimitetty

FELLOW PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 20.9.2022 KLO 10.00 EEST

Fellow Pankki Oyj:n nimitystoimikunta valmistelee hallituksen jäseniä ja näiden palkkioita koskevat esitykset varsinaiselle yhtiökokoukselle. Nimitystoimikunnassa on neljä jäsentä. Nimitystoimikunnan jäsenet nimetään siten, että yhtiön neljällä suurimmalla osakkeenomistajalla kullakin on oikeus nimetä yksi jäsen. Osakkeenomistajien omistamien osakkeiden määrä määritetään yhtiön osakasluettelon perusteella kunkin vuoden elokuun viimeisen päivän tilanteen mukaisesti.

Nimitystoimikunnan kokoonpano 20.9.2022 alkaen:

Maunu Lehtimäki, Evli Oyj

Karri Haaparinne, Taaleri Oyj

Teemu Nyholm, TN Ventures Oy

Henrik Andersin, Oy Scripo Ab

Nimitystoimikunnan puheenjohtajaksi on valittu Maunu Lehtimäki. Fellow Pankki Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Markku Pohjola osallistuu nimitystoimikunnan työhön asiantuntijana.

Nimitystoimikunta esittää ehdotuksensa hallituksen jäsenistä ja näiden palkkioista käsiteltäväksi vuoden 2023 varsinaisessa yhtiökokouksessa viimeistään 31.1.2023.

Markku Pohjola, hallituksen puheenjohtaja, Fellow Pankki Oyj, puh. + 358 50 1654