Fellow Pankki Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2022 julkaistaan torstaina 16.2.2023

FELLOW PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 10.2.2023 KLO 11:00 EET

Fellow Pankki Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2022 torstaina 16.2.2023 noin klo 9.00. Yhtiön toimitusjohtaja Teemu Nyholm esittelee tiedotteen pääkohdat analyytikoille, sijoittajille ja medialle webcast-lähetyksessä samana päivänä klo 10.00.

Webcast pidetään suomen kielellä. Osallistujat voivat esittää esityksen lopuksi kysymyksiä chat-toiminnon kautta. Englanninkielinen esitysmateriaali on saatavilla tilaisuuden jälkeen yhtiön verkkosivuilla www.fellowpankki.fi/yritys/raportit-ja-esitykset.

Tilaisuuteen tulee ilmoittautua viimeistään tiistaina 14.2.2023 markkinointijohtaja Riikka Järviselle sähköpostitse osoitteeseen riikka.jarvinen@fellowpankki.fi.

Teemu Nyholm, toimitusjohtaja, Fellow Pankki Oyj

S-posti: teemu.nyholm@fellowpankki.fi

Fellow Pankki Oyj on uusi suomalainen sujuvamman arjen digitaalinen pankki. Palvelemme sekä yksityishenkilöitä, PK-yrityksiä että talletusvaroilleen kilpailukykyistä korkotuottoa hakevia säästäjiä mutkattomasti, selkeästi ja vastuullisesti. Fellow Pankki Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin päälistalla (FELLOW) ja sillä on Finanssivalvonnan myöntämä toimilupa. www.fellowpankki.fi